načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání – Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Autor: Dagmar Jakubíková
Podtitul: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  369 Kč 314
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9% 80%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 320
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 15.8.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4209-0
EAN: 9788024742090
Popis / resumé

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení potřebnosti budování market. informačního systému a jeho obsahu. Druhá část se zabývá jednotlivými nástroji marketingového mixu - produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace ad. Text je doplněn praktickými příklady. Pro studenty vysokých škol, podnikatele a ostatní zájemce o cestovní ruch.

Popis nakladatele

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí ""Css"". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (jak uspět v domácí i světové konkurenci)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Dagmar Jakubíková - další tituly autora:
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Lázeňství -- management a marketing Lázeňství
 (e-book)
Lázeňství -- management a marketing Lázeňství
 
Ke knize "Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání" doporučujeme také:
Management cestovních kanceláří a agentur Management cestovních kanceláří a agentur
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.