načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu    Jak uspět v domácí i světové konkurenci
-14%
sleva

Kniha: Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Autor:

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i ... (celý popis)


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 25.08.2009
Počet stran: 288
Rozměr: 17×24 cm
Úprava: 288 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 978-80-247-3247-3
EAN: 9788024732473
Popis

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketing v cestovním ruchu Marketing v cestovním ruchu
Jakubíková Dagmar
Cena: 314 Kč
Právo v cestovním ruchu Právo v cestovním ruchu
Hásová Jiřina
Cena: 179 Kč
Marketing cestovného ruchu Marketing cestovného ruchu
Gúčik Marian, kolektiv
Cena: 466 Kč
Zákazníci kupující knihu "Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist