

sleva
Kniha:
Marketing služeb - efektivně a moderně
Autor:
Miroslava Vaštíková
Podtitul: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 272 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 2., aktualiz. a rozš. vyd. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 26.2.2014 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2014 |
ISBN: | 978-80-247-5037-8 |
EAN: | 9788024750378 |
Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického marketingového plánování i použití jednotlivých nástrojů služeb. Pozornost je věnována rovněž rostoucímu významu kvality služeb jako významnému činiteli konkurenceschopnosti organizace. Publikace má napomoci efektivnímu uspokojování přání a potřeb zákazníka.
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (efektivně a moderně)