načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing služeb – efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání – Miroslava Vaštíková

Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Marketing služeb - efektivně a moderně
Autor: Miroslava Vaštíková
Podtitul: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 26.2.2014
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-5037-8
EAN: 9788024750378
Popis / resumé

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického marketingového plánování i použití jednotlivých nástrojů služeb. Pozornost je věnována rovněž rostoucímu významu kvality služeb jako významnému činiteli konkurenceschopnosti organizace. Publikace má napomoci efektivnímu uspokojování přání a potřeb zákazníka.

Popis nakladatele

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (efektivně a moderně)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslava Vaštíková - další tituly autora:
 (e-book)
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing služeb - efektivně a moderně
 
Ke knize "Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání" doporučujeme také:
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Online marketing -- Současné trendy očima předních expertů Online marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.