
-11%
sleva
sleva
Kniha:
Marketing
Autor:
Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z
... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny

Specifikace
Nakladatelství: | » FORTUNA |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Počet stran: | 247 |
Rozměr: | 203,0x150,0x130,0 mm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: |
Řízení a správa podniku Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Hmotnost: | 0,312kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Nakladatelské údaje: | Praha, Fortuna, 2006 |
ISBN: | 80-7168-979-3 |
EAN: | 9788071689799 |
Popis
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (pro střední školy a vyšší odborné školy)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketing
Naučná literatura > Třídění dle formy > Učebnice > Učebnice vyšších odborných škol
Naučná literatura > Třídění dle formy > Učebnice > Učebnice středních škol
Katalog vybraných autorů > V > Vysekalová – Jitka Vysekalová
Katalog nakladatelství > F > FORTUNA
Jitka Vysekalová - další tituly autora:
Ke knize "Marketing" doporučujeme také: