načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing – Jitka Vysekalová

Marketing
-11%
sleva

Kniha: Marketing
Autor: Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >10ks - doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  219 Kč 195
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9% 73%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FORTUNA
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 247
Rozměr: 203,0x150,0x130,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Hmotnost: 0,312kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Nakladatelské údaje: Praha, Fortuna, 2006
ISBN: 80-7168-979-3
EAN: 9788071689799
Popis

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (pro střední školy a vyšší odborné školy)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová - další tituly autora:
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
 
Ke knize "Marketing" doporučujeme také:
Příklady z marketingu a jejich řešení -- pro střední školy a pro veřejnost Příklady z marketingu a jejich řešení
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Management Management
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Management Management
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.