načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Marketing pro každého - Mgr. Táňa Tučková

Marketing pro každého

Elektronická kniha: Marketing pro každého
Autor:

MARKETING PRO KAŽDÉHO  Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  180
+
-
6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Táňa Tučková
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku
Médium: e-book
Počet stran: 40
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

MARKETING PRO KAŽDÉHO  Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků.

Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1 © 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz


2 © 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz

MARKETING PRO KAŽDÉHO

Myslíte si, že marketing je jen pro odborníky a obchodníky? Kdepak! Ve vlastním zájmu by se s ním měl seznámit každý. Tentoebook přináší to z dnešního marketingu nejpodstatnější. Navíc učí „marketingově myslet“ a vysvětluje, proč je marketingová gramotnost pro nás všechny tak důležitá: před čím nás ochrání a k čemu ji můžeme použít v běžném životě.

Tento e-book je cenná, unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky: na moderní marketing přináší ucelený pohled v důležitých souvislostech a každému, koho současný marketing zajímá, ušetří spoustu času a úsilí při vyhledávání a zpracování potřebných informací.

A víte, proč je tento e-book určen nejen začínajícím podnikatelům či budoucím marketérům, ale prakticky každému? Protože marketing se netýká jen toho, co kupujeme, tedy zboží a služeb, ale s mírnou nadsázkou vlastně téměř všeho lidského konání. Dá se totiž dobře využít například na každé důležité schůzce, dokonce i na rande a především pak na každé pracovní pozici, v níž chceme vyniknout.

Jako příklad, který toto tvrzení podpoří, dobře poslouží svěží, vtipné video

MARKETING jednoduše VE 2 MINUTÁCH

Zdroj: video Youtube


3 © 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz

Předmluva

Smysl e-booku MARKETING PRO KAŽDÉHO je u nejširší

veřejnosti vzbudit o moderní marketing zájem a vybavit ji základním

přehledem o jeho hlavních současných trendech, možnostech a

nové filozofii.

 Budoucím marketérům a začínajícím podnikatelům e-book ukáže

marketing, resp. především jeho internetovou formu, ve zjednodušené zkratce

– tedy uceleně, stručně a hlavně aktuálně, aby nad ním získali zdravý nadhled

a lépe si uměli uvědomit co, jak a proč je v dnešním marketingu skutečně

důležité.

 Laikům a spotřebitelům pak ukáže smysl a použitelnost marketingu i

v nekomerční sféře, inspiruje je k přemýšlení, jak a co z marketingu se dá použít

v jejich běžném životě a na druhé straně také upozorní na některé konkrétní

marketingové postupy, které z nich můžou udělat lacinou kořist obchodníků.

E-book MARKETING PRO KAŽDÉHO přináší ucelený pohled na

současný moderní marketing v kostce a zároveň i v potřebných

širších souvislostech. Fakta, návody a informace z e-booku jsou

velmi inspirativní a použitelné nejen pro podnikání a studium

marketingu, ale i pro běžný život. Nabyté znalosti a informace ze

booku můžou zároveň každého i ochránit před tím, aby se jako

spotřebitel stal pro marketing lacinou kořistí.

V co nejstručněji formulovaných informacích, vystihujících vždy to

nejpodstatnější, se z e-booku každý dozví o moderním marketingu to nejdůležitější.

A tím jsou především:

 Poslední proměny marketingu a jeho dnešní hlavní filozofie,

 hlavní aktuální marketingové trendy, s důrazem na marketing

internetový,

 hlavní marketingové strategie, klíčové pro úspěch v internetovém

podnikání na současném trhu zboží a služeb,

 související fakta a informace a rovněž novinky ze světa marketingu,

 inspirace a návody z marketingu pro běžný život,

 nebezpečí marketingové manipulace pro spotřebitele.


4 © 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz

Zdroje informací

Použité informace, údaje a tvrzení jsou ve větší míře vybrané, redakčně zpracované a seřazené informace, názory, fakta a myšlenky odborníků na téma moderní marketing v souvislostech, z převážně odborných článků, blogů, publikací, besed a videí, zveřejněných na toto téma u nás v českém jazyku na internetu a v odborných titulech. Jejich výběr byl proveden z několika set nejdůležitějších a nejzajímavějších příspěvků za období od října 2012 do září 2015. V místech, kde se autorka „dopouští“ zcela vlastních názorů a pohledů „na věc“, je to dobře patrné z textu.

Autorka e-booku je redaktorka a publicistka, expertka na práci s informacemi, s dlouholetou zkušeností s psaním a editací PR článků a reklamních textů, která měla s marketingovými agenturami mnoho let úzký pracovní kontakt.

Více o autorce na http://az-e-booky.cz/o-mne

Prohlášení

Tento materiál je informační produkt. Jakékoli použití informací, rad či návodů z e-booku a tím pádem i úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze ve vašich rukách a autorka za ně nenese žádnou zodpovědnost. Tato publikace, ani její části, nesmí být kopírovány a rozšiřovány v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu autorky textu. © 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz

OBSAH

ÚVOD

Přemýšleli jste někdy o moderním marketingu?

O co všechno v něm jde?............................................................................. 6

1.KAPITOLA

Co všechno je vlastně ten marketing?................................................. 8

Marketing je (skoro) všechno...................................................................... 9

Marketingová gramotnost? Určitě, aspoň základní!..................................... 11

Co je tedy o marketingu dobré vědět?.......................................................... 12

Hlavní marketingový trend: kreativní mix na míru........................................ 12

Nová filozofie marketingu: dej a bude ti dáno............................................... 13

One to one komunikace................................................................................ 13

Nepodceňovat zákazníka, vyzná se!............................................................ 14

Mobilno a sociálno na špici........................................................................... 15

A budoucnost marketingu? Asi Matrix.................................................. 16

2. KAPITOLA

7 nejvýraznějších globálních trendů online marketingu............................ 17

On-line marketingové trendy pro rok 2015................................................... 19

Hlavní strategie internetového marketingu................................................... 20

(Ne)Užitečné specialitky - příklady............................................................... 22

Důležité související informace...................................................................... 23

Které sociální sítě u nás běžně marketing využívá?.................................... 28

Výroky - názory odborníků................................................................. 32

3. KAPITOLA

10 koučů a expertů, od kterých má cenu se marketing učit........................ 35

Další užitečné zdroje informací o marketingu.......................................... 39

ZÁVĚR

Poslední video a díky.......................................................................... 40

© 2015 Marketing pro každého www.az-e-booky.cz

ÚVOD

Přemýšleli jste někdy o současném marketingu?

O co všechno v něm jde?

Jasně, všudypřítomné, hlučné, vtíravé reklamy, propagační články a videa, různé prezentace atd., často vnímáme jako „vopruz“: vždyť jde na první pohled o manipulaci a urputnou snahu vnutit nám nějaké zboží či službu! Jenže pokud odhlédneme od toho konkrétního, co nám nabízí... víte o tom, že marketing jako obor nás také může osobně obohatit a mnohému naučit? Něčemu hodně důležitému, co pak můžeme použít ve svůj vlastní prospěch, abychom se v životě posunuli blíže k tomu, oč usilujeme? A to úplně každého, i v případech, kdy sami nejsme marketéři, ani tento obor nehodláme studovat a dokonce i tehdy, když nás vlastně marketing jako takový vůbec nezajímá?

Tento e-book vás přesvědčí, že když už všudypřítomný marketing musíme všichni mnohdy nedobrovolně snášet, může nám být v mnohém užitečný, pokud se jeho hlubší obsah naučíme vidět. Zvlášť jeho on-line formy totiž přinášejí hodně inspirace a vlastně i návodů pro zkvalitnění života.

Žijeme v éře dat a sdílení informací. Jestliže v tomto informačním závalu musíme pobývat, měli bychom se naučit i z něj profitovat. A to nejen ve své profesi, ale i osobně. Jeden z nejviditelnějších oborů, který toto umí už hodně dobře, je marketing. Právě od něho se můžeme lecčemu přiučit. A to úplně každý, ať jsme „jen“ spotřebitel, nebo i zaměstnanec, OSVČ či podnikatel. Všudypřítomná komerce, která nás tak často otravuje, respektive její služebník marketing, může totiž být, mluvíme-li o skutečně dobrém a účinném marketingu, vlastně zároveň i skvělý učitel sebeprezentace, který se dá použíti pro nekomerční účely.

Jak? Nejdřív tak, že si pořádně uvědomíme, oč marketingu vlastně jde, jaké „zbraně“ používá. A naučíme se jich využívat také. Ve svůj prospěch a po svém, samozřejmě.

Každý, kdo se rozhodne se svým životem něco udělat, má dnes spoustu možností, jak se dostat tam, kam chce. A k tomu mu opravdu účinně může pomoct právě marketing...



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist