načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing podle trhů – Jan Kincl

Marketing podle trhů
-16%
sleva

Kniha: Marketing podle trhů
Autor: Jan Kincl

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o ... (celý popis)
251
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Alfa
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 172
Rozměr: 246,0x175,0x15,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Hmotnost: 0,271kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Nakladatelské údaje: Praha, Alfa Publishing, 2004
ISBN: 80-86851-02-8
EAN: 9788086851020
Popis

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol. Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jsou vysvětleny odlišnosti marketingu na dvou základních typech trhů, institucionálním a spotřebitelském. To proto, aby čtenář pochopil výrazný rozdíl mezi těmito trhy. Přes to, že naprostá většina objemu obchodů je realizována právě na trzích institucionálních a průmyslových, bývají tyto trhy v literatuře opomíjeny a na rozdíl od trhů finálních spotřebitelů jim není věnována dostatečná pozornost. Dále se autoři zabývají jednotlivými marketingovými aplikacemi, v závislosti na nabízených produktech. Použitím příkladů z prostředí známého českému čtenáři, se snaží vysvětlit marketing spotřebního zboží, marketing průmyslového zboží, marketing služeb, politický marketing a marketing neziskového sektoru. Kniha je ojedinělým spojením zkušeností odborníků, kteří marketing a marketingové poradenství aplikují v každodenním životě, spolu se znalostmi vysokoškolských pedagogů. Autoři dokázali najít společnou řeč a předkládají tak dílo, které vás vyzbrojí širokým obsahem znalostí a návodů pro praktickou aplikaci. Množství užitečných příkladů uvedených v knize vysvětlí zákonitosti marketingu na případech, které znáte z dennodenní praxe.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Prague panoramas by Milan Kincl Prague panoramas by Milan Kincl
Kincl Milan
Cena: 210 Kč
Prague Castle by Milan Kincl Prague Castle by Milan Kincl
Kincl Milan
Cena: 210 Kč
Fashion Marketing Fashion Marketing

Cena: 899 Kč
Marketing kulturního dědictví a umění Marketing kulturního dědictví a umění
Johnová Radka
Cena: 319 Kč
Marketing v poisťovníctve e-marketing Marketing v poisťovníctve e-marketing
Adamko Jozef
Cena: 384 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.