načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing podle Kotlera - Philip Kotler

Marketing podle Kotlera
-7%
sleva

Kniha: Marketing podle Kotlera
Autor:

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 24.8.2007
Počet stran: 260
Rozměr: 25 cm
Úprava: 258 stran
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Kotler on marketing
ISBN: 978-80-7261-010-5
EAN: 9788072610105
Popis

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketing Marketing
Kotler Philip, Armstrong Gary
Cena: 849 Kč
Chaotika Chaotika
Kotler Philip, Caslione John A.
Cena: 403 Kč
Marketing management Marketing management
Kotler Philip, Keller Lane Kevin
Cena: 1947 Kč
Moderní marketing Moderní marketing
Wong Veronica, Kotler Philip, Saunders John, Armstrong Gary
Cena: 1274 Kč
Marketing management Marketing management
Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Cena: 1947 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist