načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing od myšlenky k realizaci – Gustav Tomek; Věra Vávrová

Marketing od myšlenky k realizaci
-7%
sleva

Kniha: Marketing od myšlenky k realizaci
Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kniha provází čtenáře od základní teorie po praktickou aplikaci marketingu (marketingový výzkum, marketingové analýzy, nákupní chování, produktová, kontraktační a komunikační politika, tržní specifika ... (celý popis)
324
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 8.11.2007
Počet stran: 308
Rozměr: 176x250
Úprava: 308 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 978-80-8694-645-0
EAN: 9788086946450
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha provází čtenáře od základní teorie po praktickou aplikaci marketingu (marketingový výzkum, marketingové analýzy, nákupní chování, produktová, kontraktační a komunikační politika, tržní specifika a marketingový audit aj.).

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketing od myšlenky k realizaci Marketing od myšlenky k realizaci
Tomek Gustav, Vávrová Věra
Cena: 345 Kč
Fashion Marketing Fashion Marketing

Cena: 808 Kč
Příběh změny Příběh změny
Trojanová Irena, Trojan Václav
Cena: 391 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.