načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy
-15%
sleva

Kniha: Marketing obchodní firmy
Autor:

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  319 Kč 271
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 12.11.2008
Počet stran: 240
Rozměr: 167×240
Úprava: 232 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná vazba
ISBN: 978-80-247-2049-4
EAN: 9788024720494
Popis / resumé

Funkce obchodu, jeho pozice ve vztahu k výrobě a místo v národní ekonomice. Specifika marketingu v obchodní firmě a z toho vyplývající strategie. Nákupní chování zákazníků. Konkrétní marketingové nástroje obchodníků (cena, sortiment, komunikace atd.). Teoretický výklad je doplněn praktickými ukázkami a příklady z českého obchodního prostředí. Jednotlivé kapitoly jsou zakončeny konkrolními otázkami. Zásady fungování marketingových principů řízení obchodní firmy.

Popis nakladatele

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marcela Zamazalová - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Marketing obchodní firmy" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist