načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry – Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
-11%
sleva

Kniha: Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Jazyk: slovensky
Vaše cena s DPH:  358 Kč 319
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 194
Rozměr: 210,0x150,0x9,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Prvé vydanie
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Hmotnost: 0,265kg
Jazyk: slovensky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201606
ISBN: 978-80-8168-407-4
EAN: 9788081684074
Popis

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich - další tituly autora:
Základy marketingovej komunikácie Základy marketingovej komunikácie
Projektový management ve sportu Projektový management ve sportu
Nejpodivuhodnější zvířata světa Nejpodivuhodnější zvířata světa
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.