načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

CDmp3 audiokniha: Marketing menších a středních firem - CD - Vladimír John

Marketing menších a středních firem - CD
-73%
sleva

CDmp3 audiokniha: Marketing menších a středních firem - CD
Autor: Vladimír John

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Médium: CDmp3 audiokniha
Vaše cena s DPH:  299 Kč 81
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Výrobce: » MERIGLOBE BUSINESS ACADEMY
Médium: CDmp3 audiokniha
Rok vydání: 2014
Rozměr: 187 x 137 x 7 mm
Datum vydání: 1. 10. 2014
EAN: 8594177720059
Popis

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketingu

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu.

délka 38 min. 01s.

Další popis

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu


Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Vladimír John - další tituly autora:
 (CDmp3 audiokniha)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - CD Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - CD
Jak podnikat bez rizika -- Odhalená pravda o rizicích podnikání Jak podnikat bez rizika
 (audio-kniha)
MERGERS AND ACQUSITIONS OF SMALL AND MEDIUM BUSINESSES MERGERS AND ACQUSITIONS OF SMALL AND MEDIUM BUSINESSES
How to run a business without risk How to run a business without risk
 (CDmp3 audiokniha)
Krotitel rizik podnikání zasahuje 5 -- Odhalená pravda o rizicích podnikání Krotitel rizik podnikání zasahuje 5
 (CDmp3 audiokniha)
Krotitel rizik podnikání zasahuje 10 -- Odhalená pravda o rizicích podnikání Krotitel rizik podnikání zasahuje 10
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist