načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Marketing management -- 14. vydání – Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Marketing management -- 14. vydání

Elektronická kniha: Marketing management
Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Podnázev: 14. vydání

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  1 947
+
-
64,9
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3% 97%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 814
Rozměr: 29 cm
Úprava: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: [4. vyd.]
Název originálu: Marketing management
Spolupracovali: překlad Tomáš Juppa, Martin Machek
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4150-5
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti.

Popis nakladatele

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.

Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Philip Kotler; Kevin Lane Keller - další tituly autora:
Marketing -- 6. vydání Marketing
Chaotika Chaotika
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 
K elektronické knize "Marketing management -- 14. vydání" doporučujeme také:
 (e-book)
Velká kniha o prodeji -- Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu Velká kniha o prodeji
 (e-book)
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
 (e-book)
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
 (e-book)
Finanční průvodce nefinančního manažera -- Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových financích Finanční průvodce nefinančního manažera
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.