načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing management -- 14. vydání – Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Marketing management -- 14. vydání

Kniha: Marketing management
Autor: Philip Kotler; Lane Kevin Keller
Podtitul: 14. vydání

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ... (celý popis)
0
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9% 98%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 816
Rozměr: 210×280
Úprava: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: [4. vyd.]
Název originálu: Marketing management
Spolupracovali: překlad Tomáš Juppa, Martin Machek
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 9.4.2013
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4150-5
EAN: 9788024741505
Popis / resumé

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti.

Popis nakladatele

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.