
Kniha:
Marketing management
Autor:
Philip Kotler; Lane Kevin Keller
Podtitul: 14. vydání
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2013 |
Počet stran: | 816 |
Rozměr: | 210×280 |
Úprava: | ilustrace (převážně barevné), portréty |
Vydání: | [4. vyd.] |
Název originálu: | Marketing management |
Spolupracovali: | překlad Tomáš Juppa, Martin Machek |
Skupina třídění: |
Řízení a správa podniku Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Datum vydání: | 9.4.2013 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2013 |
ISBN: | 978-80-247-4150-5 |
EAN: | 9788024741505 |
Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.