načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing management -- 14. vydání - Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Marketing management -- 14. vydání
-15%
sleva

Kniha: Marketing management -- 14. vydání
Autor: ;

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  2 290 Kč 1 947
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
64,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 0Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9% 98%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 9.4.2013
Počet stran: 816
Rozměr: 210×280
Úprava: 814 stran : ilustrace (převážně barev.), portréty
Vydání: [4. vyd.]
Název originálu: Marketing management
Spolupracovali: překlad Tomáš Juppa, Martin Machek
Vazba: Pevná šitá vazba
ISBN: 978-80-247-4150-5
EAN: 9788024741505
Popis / resumé

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti.

Popis nakladatele

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Philip Kotler; Lane Kevin Keller - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Marketing management -- 14. vydání" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist