načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing management - Kotler Philip

Marketing management
-15%
sleva

Kniha: Marketing management
Autor:

Základní učebnice marketingu a marketingového řízení používaná celosvětově i u nás také v ... (celý popis)
1 479
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 719
Rozměr: 28 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]
Název originálu: Marketing management
Spolupracovali: přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Vazba: Pevná bez přebalu matná
ISBN: 80-247-0016-6
EAN: 9788024700168
Popis

Základní učebnice marketingu a marketingového řízení používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Text vysvětluje principy marketingového řízení, výzkumu a výběru cílových trhů, tvorby marketingových strategií. Autor, profesor mezinárodního marketingu na Northwestern University, je největší autoritou světového marketingu.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketing management Marketing management
Kotler Philip, Keller Lane Kevin
Cena: 1947 Kč
Marketing v pohybu Marketing v pohybu
Kotler Philip, Jain Dipak C., Maesincee Suvit
Cena: 323 Kč
Největší představitelé marketingu Největší představitelé marketingu
Kermally Sultan
Cena: 153 Kč
Chaotika Chaotika
Kotler Philip, Caslione John A.
Cena: 398 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist