načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost – Radim Bačuvčík

Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
-16%
sleva

Kniha: Marketing kultury
Autor: Radim Bačuvčík
Podtitul: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy a strategie, případné chyby, kterých se kulturní ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  240 Kč 202
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 198
Rozměr: 231,0x166,0x12,0 mm
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Sociologie kultury. Kulturní život
Hmotnost: 0,332kg
Jazyk: česky
Vazba: Polotuhá flexo
Datum vydání: 201203
Nakladatelské údaje: Zlín, Verbum, 2012
ISBN: 978-80-87500-17-0
EAN: 9788087500170
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy a strategie, případné chyby, kterých se kulturní organizace na poli marketingu a propagace dopouštějí. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění tzv. vyšší kultury, tedy na marketing různých nekomerčních forem divadla a koncertů vážné hudby. Kromě základních otázek a vymezení problematiky ekonomického systému kultury, financování a marketingu kultury je zde pozornost věnována komunikaci se zákazníky-návštěvníky i veřejností, způsobům nabízení kulturních produktů, sponzoringu a fundraisingu, publiku - jeho segmentaci a typologii. Seznámení s marketingovými strategiemi, které se uplatňují ve světě vyšší kultury - v divadlech a při pořádání koncertů vážné hudby.

Popis nakladatele

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností.

Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.

(divadlo, koncerty, publikum, veřejnost)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
 (e-book)
Žena a muž v marketingové komunikaci Žena a muž v marketingové komunikaci
 (e-book)
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů Kultura a my
Sociální marketing Sociální marketing
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 Hudba a my
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.