načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing inovací - Fee Steinhoff

Marketing inovací
-6%
sleva

Kniha: Marketing inovací
Autor:

Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Nakladatelství C.H.Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 291
Rozměr: 24 cm
Úprava: xviii, 291 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788074000928
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální, inkrementální a středního stupně. Zatímco radikální inovace se vyskytují jen velmi ojediněle a inkrementální inovace lze zvládat a využitím běžných manažerských a marketingových praktik, u inovací středního stupně je žádoucí využívat při jejich implementaci specifické marketingové postupy a nástroje. Zatímco v operativní oblasti je podle autorů možné dalekosáhle využívat všeobecných marketingových poznatků a metod, ve strategické oblasti existují podstatné odlišnosti mezi všeobecně využívanými nástroji strategického marketingu a strategickým marketingem inovací. Ten se mj. obsáhle zabývá příčinami úspěšnosti a neúspěšnosti inovací, rozpracováním inovačních strategií, rolemi aktérů inovací apod. Práce kulminuje analýzou nástrojů a postupů, používaných v rámci strategického výzkumu trhu inovací výrobků v jednotlivých fázích inovačního procesu, počínaje inovačními impulzy přes hledání a vyhodnocování námětů na inovace po oblast strategického a operativního vývoje, včetně uvedení na trh.

Předmětná hesla
marketing inovací
Související tituly dle názvu:
Management inovací Management inovací
Veber Jaromír, kolektiv
Cena: 382 Kč
Management inovací Management inovací
Veber Jaromír, kolektiv
Cena: 229 Kč
Strategie hodnotových inovací Strategie hodnotových inovací
Vlček Radim
Cena: 249 Kč
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi
Čichovský CSc. RNDr. Ludvík, MBA, Boháček Mgr. Jiří, D. Ph., Urban PhDr. Jindřich, PhD.
Cena: 199 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist