načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing hotelových služeb 2 vyd. - Alžbeta Kiraľová

Marketing hotelových služeb 2 vyd.
-7%
sleva

Kniha: Marketing hotelových služeb 2 vyd.
Autor: Alžbeta Kiraľová

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. - ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  250 Kč 233
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 157
Rozměr: 165x240
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 2.
Jazyk: česky
Datum vydání: 05.05.2006
Nakladatelské údaje: Praha, Ekopress, 2006
ISBN: 8086929051----
EAN: 9788086929057
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.

První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.

O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie; pojednává kapitola druhá; kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu; analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu; analýze vnějšího prostředí; analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie; aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu; jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie.

V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu; mezi něž patří například způsob plánování produktu; publicity; komunikace s hosty prostřednictvím reklamy; direct mailingu; podpora prodeje konferencí; kongresů a různých balíků služeb.

Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol; stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům; pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu. ([předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností])

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Alžbeta Kiraľová - další tituly autora:
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
 
Ke knize "Marketing hotelových služeb 2 vyd." doporučujeme také:
Moderní hotelový management -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Moderní hotelový management
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist