načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing cestovního ruchu – Josef Zelenka

Marketing cestovního ruchu
-1%
sleva

Kniha: Marketing cestovního ruchu
Autor: Josef Zelenka

Příručka shrnuje pilíře marketingu a jeho aplikaci v cestovním ruchu. Kromě základních kategorií se zabývá také specifiky tohoto oboru. Zmiňuje i nové trendy komunikace v rámci sociálních sítí. Obsahuje také výkladový slovníček a případové ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  424 Kč 420
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » UJAK Praha
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010
Počet stran: 240
Rozměr: 229x167
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Univerzita Jana Amose Komenského, 2010
EAN: 9788086723952
Popis / resumé

Příručka shrnuje pilíře marketingu a jeho aplikaci v cestovním ruchu. Kromě základních kategorií se zabývá také specifiky tohoto oboru. Zmiňuje i nové trendy komunikace v rámci sociálních sítí. Obsahuje také výkladový slovníček a případové studie.

Popis nakladatele

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech. Setkáme se s ním jak ve zcela tradičním pojetí představovaném obchodními, výrobními podniky a podniky služeb, tak i v méně tradičních oblastech, jakými jsou samosprávné činnosti (marketing obcí), politika (marketing politických stran a hnutí), sociální oblast (marketing neziskových organizací) a v neposlední řadě se rozvíjí i trend oborového marketingu, který představuje například právě marketing cestovního ruchu. Velmi dobře je k tomuto tématu rozpracována i jedna ze strategií zaměřujících se na cestovní ruch, kterou je výnosový management. Autor zcela v souladu s moderním pohledem na marketing rozšiřuje základní soubor marketingového mixu z tzv. 4 P na 8 P, která se v současnosti považují například v oboru marketingu cestovního ruchu za standardní přístup. Obecně má skriptum vysokou odbornou úroveň, výrazně podpořenou mohutnou citací domácích i zahraničních autorů odborné literatury a celou řadou praktických poznatků a příkladů prezentovaných v případových studiích, které lze ze značné části připsat přímo autorovi skripta. Toto skriptum přináší velmi vhodné doplnění k publikacím zabývajícím se obecným marketingem.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Josef Zelenka - další tituly autora:
Společensky odpovědný cestovní ruch Společensky odpovědný cestovní ruch
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.