načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing - cesta k trhu - Jaroslav Světlík

Marketing - cesta k trhu
-6%
sleva

Kniha: Marketing
Autor: Jaroslav Světlík
Podtitul: cesta k trhu

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných ... (celý popis)
Titul je skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  345 Kč 324
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Aleš Čeněk
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2005
Počet stran: 344
Rozměr: 205x149
Úprava: ilustrace
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Plzeň, Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005
EAN: 9788086898483
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jaroslav Světlík - další tituly autora:
O podstatě reklamy O podstatě reklamy
 
Ke knize "Marketing - cesta k trhu" doporučujeme také:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
Ekonomie pro střední školy Ekonomie pro střední školy
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist