načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby – Jakub Slavík

Fungujeme! Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS či aktualizovanou Zásilkovnou. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Nařízením vlády jsou z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky, bližší informace naleznete zde
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
-15%
sleva

Kniha: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Autor: Jakub Slavík
Podtitul: Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  99 Kč 84
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 192
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, 1 portrét
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 14.1.2014
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-4819-1
EAN: 9788024748191
Popis / resumé

Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná - k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných služeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná - k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jakub Slavík - další tituly autora:
Finanční průvodce nefinančního manažera -- Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových financích Finanční průvodce nefinančního manažera
 (e-book)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
 (e-book)
Finanční průvodce nefinančního manažera -- Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových financích Finanční průvodce nefinančního manažera
Smart city v praxi Smart city v praxi
 
Ke knize "Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby" doporučujeme také:
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing služeb - efektivně a moderně
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist