načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing a nová ekonomika – Bohumír Štědroň; Petr Budiš; Bohumír Štědroň jr.

Marketing a nová ekonomika
-7%
sleva

Kniha: Marketing a nová ekonomika
Autor: Bohumír Štědroň; Petr Budiš; Bohumír Štědroň jr.

Monografie pojednává o marketingu v postkotlerovském období a doplňuje vybrané oblasti marketingových činností o specifika, která souvisí s nástupem nové ekonomiky. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  470 Kč 437
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 224
Rozměr: 165x238
Úprava: xiv, 198 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 29.10.2009
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2009
ISBN: 978-80-7400-146-8
EAN: 9788074001468
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Monografie pojednává o marketingu v postkotlerovském období a doplňuje vybrané oblasti marketingových činností o specifika, která souvisí s nástupem nové ekonomiky.

Popis nakladatele

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.

Publikace je rozdělena celkem do sedmi kapitol (Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky). V závěru každé kapitoly jsou uvedena Klíčová slova, Otázky a Literatura. Nechybí ani Přílohy, které samotný text doplňují a rozšiřují, a to – Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bohumír Štědroň; Petr Budiš; Bohumír Štědroň jr. - další tituly autora:
Právo v informačních technologiích Právo v informačních technologiích
Politika a politický marketing Politika a politický marketing
Svět 2050 Svět 2050
 (e-book)
Open Source software -- ve veřejné správě a soukromém sektoru Open Source software
 (e-book)
eGovernment bezpečně eGovernment bezpečně
Prognostika Prognostika
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.