načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing - Tomáš Urbánek

Marketing
-11%
sleva

Kniha: Marketing
Autor:

- jedinečnou cestou shrnuje základy marketingu; - vysvětluje zákonitosti marketingu produktu, výrobku a obalu; - věnuje se cenotvorbě, nákupnímu chování a propagaci; - díky ...
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Alfa
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010-09-01
Počet stran: 236
Rozměr: 210 x 148 x 15 mm
Úprava: 233 stran
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Vázaný
Téma: marketing
ISBN: 978-80-87197-17-2
EAN: 9788087197172
Popis

- jedinečnou cestou shrnuje základy marketingu;
- vysvětluje zákonitosti marketingu produktu, výrobku a obalu;
- věnuje se cenotvorbě, nákupnímu chování a propagaci;
- díky struktuře textu, otázek a cvičení jde o výtečnou studijní pomůcku.
Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu.

Související tituly dle názvu:
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1063 Kč
Marketing kulturního dědictví a umění Marketing kulturního dědictví a umění
Johnová Radka
Cena: 188 Kč
Marketing v poisťovníctve e-marketing Marketing v poisťovníctve e-marketing
Adamko Jozef
Cena: 384 Kč
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Zyman Sergio
Cena: 349 Kč
Proč už neplatí tradiční marketing Proč už neplatí tradiční marketing
Kashani Kamran, Jeannet Jean-Pierre, Horovitz Jacquez, Meehan Sean, Ryans Adrian, Turpin Dominique, Walsh John
Cena: 254 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist