

sleva
Kniha:
Manuál copywritingu
Autor:
Vojtěch Untermüller
Podtitul: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2019 |
Počet stran: | 120 |
Rozměr: | 144×207 |
Vydání: | První vydání |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Vazba: | Brožovaná vazba s klopami |
Novinka týdne: | 2019-31 |
Datum vydání: | 9.7.2019 |
ISBN: | 978-80-271-2585-2 |
EAN: | 9788027125852 |
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend! (jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky)
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl. Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.