načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing – Vojtěch Untermüller

Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Elektronická kniha: Manuál copywritingu
Autor: Vojtěch Untermüller
Podnázev: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  212
+
-
7,1
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6% 90%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2019
Počet stran: 116
Rozměr: 21 cm
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-271-2585-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Popis nakladatele

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. (jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.