načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Manažerská komunikace v multikulturním prostředí – Jaroslava Ester Evangelu; Zalán Gasparics

Manažerská komunikace v multikulturním prostředí
-7%
sleva

Kniha: Manažerská komunikace v multikulturním prostředí
Autor: Jaroslava Ester Evangelu; Zalán Gasparics

Manažerská komunikace v multikulturním prostředí: – - kariéra českého manažera v zahraniční firmě – - specifika komunikace a řízení v multikulturní firmě – - nástrahy spolupráce napříč kulturami – - příklady z praxe a jejich analýza – - ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  191 Kč 178
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Key publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 115
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Datum vydání: 17.04.2014
Nakladatelské údaje: Ostrava, Key Publishing, 2013
ISBN: 9788074181993----
EAN: 9788074181993
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Manažerská komunikace v multikulturním prostředí:

- kariéra českého manažera v zahraniční firmě

- specifika komunikace a řízení v multikulturní firmě

- nástrahy spolupráce napříč kulturami

- příklady z praxe a jejich analýza

- řešení kolizních situací

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jaroslava Ester Evangelu; Zalán Gasparics - další tituly autora:
Efektivita vzdělávání Efektivita vzdělávání
Personální agentury: jejich úloha na trhu práce Personální agentury: jejich úloha na trhu práce
 (e-book)
133 her pro motivaci a rozvoj týmů -- 2., rozšířené vydání 133 her pro motivaci a rozvoj týmů
 (e-book)
Diagnostické metody v personalistice Diagnostické metody v personalistice
 (e-book)
Testy pro personální práci -- Jak je správně vytvářet a používat Testy pro personální práci
Nezhášejte světýlka -- O dětské moudrosti a rodičovském neštěstí Nezhášejte světýlka
 
Ke knize "Manažerská komunikace v multikulturním prostředí" doporučujeme také:
Krizová komunikace - Efektivní zvládání krizových a zátěžových situací Krizová komunikace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Ú v o d..............................................................................................................................................................S

1. K u ltu ra a její vliv n a m an ažersk o u k o m u n ik aci............................................................................. 6

1.1 K ultura a n áro d n í k u ltu ra.................................................................................................................................7

1.2 V liv k u ltu ry na socializaci a u tv ářen í o so b n o sti.................................................................................11

1.3 D im enze a stan d ard y n áro d n í k u ltu ry........................................................................................................14

1.4 P luralism us nebo m ultikulturalism us jako m anažerský p řístu p.................................................19

1.5 V liv n áro d n í k ultury na k o m u n ik aci........................................................................................................22

1.6 A spekty české n áro d n í k u ltu ry...................................................................................................................27

2. F irem ní k u ltu ra v k o n tex tu n áro d n ích k u ltu r................................................................................31

2.1 V liv n áro d n í k ultury na firem ní k u ltu ru a říz e n í...............................................................................36

2.2 S etkání více n áro d n ích k u ltu r ve f irm ě.................................................................................................39

3. Sociální k o m u n ik ace a její vliv n a m an a žersk o u k o m u n ik aci......................................................41

3.1 S ociální interak ce..............................................................................................................................................42

3.1.1 Kontexty sociální interakce...............................................................................................................42

3.1.2 Analýza sociální interakce.................................................................................................................46

3.2 S ociální p e rc e p c e..............................................................................................................................................48

3.3 V liv atrib u ce na sociální p e rc e p c i............................................................................................................49

4. Pilíře m an a žersk é k om unikace ......................................................................................................52

4.1 V erbální kom unikace a její p rav id la pro m anažerskou p ráci.........................................................56

4.2 F irem ní kom unikace v běžném a m ultikulturním p rostředí.........................................................61

4.2.1 Podstata firem ní kom unikace v běžném i m ultikulturním p ro střed í.................................62

4.2.2 Typy firem ní kom unikace a jejich úloha v práci m anažera...................................................68

4.2.3 Formy firem ní kom unikace a jejich využití v m ultikulturních firm ách.............................70

4.2.4 Přenos informací, toky a prostředky firemní komunikace v m ultikulturních Firmách....74

4.3 C harakteristika m anažerské kom unikace a její specifika v m u ltik u ltu rn í firm ě..................78

4.4 V liv úrovně firem ní kultury na m anažerskou kom u n ik aci............................................................81

5. O dlišnosti m an a že rsk é k om unikace ve v ícek u ltu rn ím p ro s tře d í..............................................86

5.1 Ř ešení kolizních situ ací v m u ltik u ltu rn ích firm ách .......................................................................89

5.2 M ožnosti m an ažerů v m ultik u ltu rn ím p ro s tře d í...............................................................................90

6. Vliv k u ltu ry a k o m u n ik ace n a o b ch o d n í vztahy ve vybraných k u ltu rá c h.................................92

6.1 Co je k ultura a jak n ás o v liv ň u je?..............................................................................................................93

6.2 Co je kom unikace a jak ovlivňuje každodenní život? .....................................................................96

6.3 G lobalizace a m ezik u llu rn í k o m u n ik ace................................................................................................97

6.4 V liv k u ltu ry na obchodní v z ta h y...............................................................................................................98

6.4.1 Chování při obchodním jednání v Č ín ě.............................................................................................99

6.4.2 Chování při obchodním jednání v M exiku................................................................................101

6.4.3 Chování při obchodním jednání ve Francii.....................................................................................103


6.4.4 Chování při obchodním jednání ve Spojených státech am erických................................105

6.4.5 S h rn u tí....................................................................................................................................................108

S h rn u ti...................................................................................................................................................... 109

S u m m a ry....................................................................................................................................................110

P oužitá lite r a tu r a.....................................................................................................................................Ill

R ejstřík klíčových slo v.............................................................................................................................113



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.