načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu – Vladimír Šefčík

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
-15%
sleva

Kniha: Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
Autor: Vladimír Šefčík

– Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >10ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  440 Kč 374
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » 2THETA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 240
Rozměr: 235,0x165,0x15,0 mm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Hmotnost: 0,389kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201706
ISBN: 978-80-86380-84-1
EAN: 9788086380841
Popis

Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.

Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vladimír Šefčík - další tituly autora:
Makroekonomická gramotnost Makroekonomická gramotnost
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl - vybrané kapitoly Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.