načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management – Radek Maxa

Management
-11%
sleva

Kniha: Management
Autor: Radek Maxa

Učebnice poskytující základní poznatky z oblasti managementu. Učebnice určená studentům středních a vyšších odborných škol obsahuje definice pojmů management a manažer, charakterizuje funkci i roli manažera a zároveň věnuje pozornost ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  219 Kč 195
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FORTUNA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 240
Rozměr: 205,0x145,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Hmotnost: 0,306kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201108
Nakladatelské údaje: Praha, Fortuna, 2011
ISBN: 978-80-7373-111-3
EAN: 9788073731113
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Učebnice poskytující základní poznatky z oblasti managementu. Učebnice určená studentům středních a vyšších odborných škol obsahuje definice pojmů management a manažer, charakterizuje funkci i roli manažera a zároveň věnuje pozornost praktickým otázkám, které úzce souvisí s prací manažera: např. řešení konfliktů na pracovišti, vedení komukace s obtížnými partnery, určování priorit, zvládání rušivých vlivů, umění úspěšného vyjednávání, strategické plánování, zdolávání stresu, motivace pracovníků atd. Každá z pěti kapitol učebnice obsahuje příklady, úkoly, cvičení a samotném závěru shrnutí získaných poznatků.

Popis nakladatele

Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu.

Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání.

(pro střední školy a vyšší odborné školy)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Management" doporučujeme také:
Management Management
Marketing Marketing
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
YES! Angličtina maturita -- základní úroveň (B1) + 2x CD YES! Angličtina maturita
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.