načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management organizace a management destinace - Miroslav Foret

Management organizace a management destinace
-7%
sleva

Kniha: Management organizace a management destinace
Autor: Miroslav Foret

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti. Management organizace a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  140 Kč 130
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Key publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 79
Rozměr: 176x250
Úprava: ilustrace (převážně barevné), mapy
Vydání: Vydání: první
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Datum vydání: 29.11.2016
ISBN: 978-80-7418-263-1
EAN: 9788074182631
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti. Management organizace a management destinace se uplatňují při řízení místního rozvoje, který není myslitelný bez rozvoje jednotlivých organizací.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslav Foret - další tituly autora:
 (kniha + DVD)
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Základy marketingovej komunikácie Základy marketingovej komunikácie
Marketingové řízení místního rozvoje Marketingové řízení místního rozvoje
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

1. Úvod........................................................................................................................................................ 5

2. Podstata managementu........................................................................................................................ 6

3. Řízení organizace................................................................................................................................... 9

4. Analýza prostředí..................................................................................................................................No

5. Analýza portfolia................................................................................................................................... 17

6. Manažerský informační systém......................................................................................................... 23

7. Identita, kultura a image organizace............................................................................................... 27

8. Řízení v éře chaosu a turbulencí....................................................................................................... 32

9. Management destinace a yield management.................................................................................. 37

10. Management destinace v evropských městech................................................................................43

10.1 Zkušenosti evropských měst................................................................................................45

10.2 Birmingham jako příklad úspěšného rozvoje města

prostřednictvím cestovního ru c h u..................................................................................... 47

10.2.1 Strategie cestovního ruchu.......................................................................................48

10.2.2 Základní statistické údaje.........................................................................................50

10.2.3 NEC Group................................................................................................................ 51

10.2.4 Birminghamské marketingové partnerství.............................................................. 54

10.2.5 Budování image........................................................................................................ 55

10.3 Veletržní Brno....................................................................................................................... 57

10.3.1 Veletržní návštěvníci a vystavovatelé..................................................................... 57

10.4 Muzea a galerie v městském cestovním ruchu....................................................................59

10.4.1 Muzeum jako součást cestovního ruchu.................................................................60

10.5 Závěrečné shrnutí................................................................................................................. 62

11. Management destinace na venkově.................................................................................................. 63

11.1 Moravské vinařské stezky.................................................................................................. 66

12. Místo závěru.........................................................................................................................................

Literatura............................................................................................................ *....................................75




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist