načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků – Kateřina Ryglová; Ida Rašovská

Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Elektronická kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu
Autor: Kateřina Ryglová; Ida Rašovská
Podnázev: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  246
+
-
8,2
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2017
Počet stran: 186
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-247-5021-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.

 

Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.

 

Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Kateřina Ryglová; Ida Rašovská - další tituly autora:
Cestovní ruch (soubor studijních materiálů) - 3.vydání Cestovní ruch (soubor studijních materiálů)
 (e-book)
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi Cestovní ruch
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků Management kvality služeb v cestovním ruchu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.