načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků – Ida Rašovská; Kateřina Ryglová

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
-15%
sleva

Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu
Autor: Ida Rašovská; Kateřina Ryglová
Podtitul: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  289 Kč 246
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5% 100%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 192
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Vazba: brožovaná vazba
Novinka týdne: 2017-41
Datum vydání: 19.9.2017
ISBN: 978-80-247-5021-7
EAN: 9788024750217
Popis

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ida Rašovská; Kateřina Ryglová - další tituly autora:
Cestovní ruch (soubor studijních materiálů) - 3.vydání Cestovní ruch (soubor studijních materiálů)
 (e-book)
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi Cestovní ruch
 (e-book)
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků Management kvality služeb v cestovním ruchu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.