načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Ida Rašovská; Kateřina Ryglová

Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
-15%
sleva

Kniha: Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
Autor: ;

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  289 Kč 246
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 19.9.2017
Počet stran: 192
Rozměr: 167×240
Úprava: 186 stran : ilustrace
Vydání: První vydání
Vazba: brožovaná vazba
Doporučená novinka pro týden: 2017-41
ISBN: 978-80-247-5021-7
EAN: 9788024750217
Popis

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ida Rašovská; Kateřina Ryglová - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist