načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál; kolektiv

Management kvality pro 21. století
-16%
sleva

Kniha: Management kvality pro 21. století
Autor: ;

- Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu - kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám - a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  499 Kč 419
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 368
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná lepená
Novinka týdne: 2018-38
Datum vydání: 18. 9. 2018
ISBN: 9788072615612
EAN: 9788072615612
Popis

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu

kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám

a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke

kvalitě a excelenci celých organizací. Reaguje tak na trendy, jež jsou z celosvětového hlediska

nezpochybnitelné, avšak v našich podmínkách ne vždy přijímané a aktivně podporované.

Třebaže v poměrně rozsáhlé třetí kapitole čtenář nalezne výklad všech známých a v praxi snad

i úspěšně aplikovaných metod a nástrojů managementu kvality, je tato kapitola hlavně podpůrným

textem k tomu, aby v jiných částech publikace mohly být představeny všechny

současné přístupy kmanagementu kvality, jak vzhledem k aktuálním revizím norem ISO 9000,

tak i k praktickému využívání modelů excelence. Jsou zdůrazňovány aspekty, související s rozvojem

znalostí lidí, měřením výkonnosti procesů i celých organizací, plánováním a zlepšováním

kvality a autoři rovněž nezapomínají na účinnou integraci systémů managementu vycházející

kromě jiného i ze společenské odpovědnosti organizací a posuzování rizik i příležitostí. V rámci

toho jsou pak prezentovány současné trendy a vazby managementu kvality na logistické a další

podpůrné procesy a výhledy rozvoje managementu kvality v podmínkách Průmyslu 4.0.

Snahou autorů je přimět čtenáře k zamyšlení nad tím, jak ještě zvýšit a zefektivnit úsilí ve

všech typech organizací k zabezpečení jejich dlouhodobé úspěšnosti a poskytnout jim k tomu

návody, o jejich účinnosti jsou tvůrci publikace hluboce přesvědčeni.

A kdo by těmi čtenáři měl být? Především profesionálové v oboru managementu kvality, ať

už se v organizacích nazývají jakkoli, ale také další skupiny manažerů, protože, jak už bylo

řečeno v úvodu, dnes by nám všem mělo jít o kvalitu systémů řízení i o kvalitu celých organizací.

Doufáme také, že se tato publikace stane významným zdrojem vědomostí pro studenty

vysokých škol, zejména z oborů a programů technického a manažerského charakteru.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jaroslav Nenadál; kolektiv - další tituly autora:
Benchmarking – mýty a skutečnost -- Model efektivního učení se a zlepšování Benchmarking – mýty a skutečnost
 (e-book)
Moderní management jakosti Moderní management jakosti
Systémy managementu kvality -- Co, proč a jak měřit Systémy managementu kvality
 (e-book)
Management kvality pro 21. století Management kvality pro 21. století
 
Ke knize "Management kvality pro 21. století" doporučujeme také:
Kvalita a zákazník Kvalita a zákazník
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist