načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management inovačních aktivit – Zbyněk Pitra

Management inovačních aktivit
-7%
sleva

Kniha: Management inovačních aktivit
Autor: Zbyněk Pitra

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem ... (celý popis)
463
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 17.9.2004
Počet stran: 440
Rozměr: 25 cm
Úprava: 438 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 80-86946-10-X
EAN: 9788086946108
Popis

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. Řada organizací nemá nouzi o dobré podnikatelské nápady, problémem je, že jejich management nedokáže tyto nápady realizovat a dotáhnout je k podnikatelskému úspěchu.Kniha profesora Zbyňka Pitry 'Management inovačních aktivit (Využití inovačních aktivit pro zabezpečení dalšího rozvoje a dlouhodobé prosperity podnikatelských subjektů)', kterou právě vydalo nakladatelství Professional Publishing, přináší v šesti tématech konkrétní návody, jak uspět při realizaci inovačních aktivit nejen v českém ekonomickém prostředí. První téma informuje o zásadách managementu informačních aktivit a zdůrazňuje systémový přístup k jejich realizaci. Druhé a třetí téma vymezují podmínky a rozsah podnikatelské úspěšnosti inovace, další témata jsou konkrétními návody pro aplikaci inovačních aktivit ve firmách a rentabilitu investic do inovačních záměrů (včetně role manažerů při využívání inovací).Cennou součástí každého tématu jsou kontrolní otázky, případové studie a názory k zamyšlení, v závěru knihy pak seznam další literatury pro přemýšlivé čtenáře.Tato praktická kniha je určena všem manažerům, kteří realizují nebo chtějí realizovat ve svých firmách inovační aktivity, poradenským firmám i členům představenstev a dozorčích rad. Svým odborným, avšak vždy konkrétním přístupem k tématu, bude dobrou pomůckou studentům vysokých a vyšších středních škol.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Management transferu znalostí Management transferu znalostí
Pitra Zbyněk, autorov Hana Mohelská, kolektív
Cena: 463 Kč
Černého Petra má Zbyněk    Three Players Černého Petra má Zbyněk Three Players
Černý Filip, Malina Petr, Sedlecký Zbyněk
Cena: 287 Kč
Podnikový management Podnikový management
Pitra Zbyněk
Cena: 545 Kč
Management organizace a management destinace Management organizace a management destinace
Foret Miroslav
Cena: 130 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.