načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Management cestovních kanceláří a agentur – Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Management cestovních kanceláří a agentur

Elektronická kniha: Management cestovních kanceláří a agentur
Autor: Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  237
+
-
7,9
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6% 90%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2012
Počet stran: 217
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace, 1 mapa, portréty, formuláře
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-3751-5
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták - další tituly autora:
Management cestovních kanceláří a agentur Management cestovních kanceláří a agentur
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
 (e-book)
Mezinárodní cestovní ruch Mezinárodní cestovní ruch
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
 (e-book)
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
 (e-book)
Mezinárodní turismus -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Mezinárodní turismus
 
K elektronické knize "Management cestovních kanceláří a agentur" doporučujeme také:
 (e-book)
Průvodcovské činnosti Průvodcovské činnosti
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.