načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management cestovní kanceláře a cestovní agentury - Jiří Sysel; Josef Zurynek

Management cestovní kanceláře a cestovní agentury
-6%
sleva

Kniha: Management cestovní kanceláře a cestovní agentury
Autor: ;

Publikace se zabývá současnou problematikou řízení cestovních kanceláří a agentur v České republice a je primárně určená pro studium předmětu Management cestovní kanceláře. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  295 Kč 277
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » UJAK Praha
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 120
Rozměr: 229x166
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Univerzita Jana Amose Komenského, 2009
EAN: 9788086723785
Popis / resumé

Učebnice se věnuje problematice řízení cestovních kanceláří a agentur v České republice. Jednotlivé kapitoly se věnují postavení a činnosti cestovních kanceláří a agentur v oblasti výjezdového, příjezdového a domácího cestovního ruchu, tvorbě a prodeji zájezdů a distribuci dalších služeb cestovního ruchu. Doplněno praktickými příklady a ukázkami dokumentů. Určeno studentům vyšších odborných a vysokých škol pro studium předmětu Management cestovní kanceláře i pro odbornou veřejnost.

Popis nakladatele

Publikace se zabývá současnou problematikou řízení cestovních kanceláří a agentur v České republice a je primárně určená pro studium předmětu Management cestovní kanceláře. Autoři prezentují v osmi kapitolách postavení a činnost těchto organizací v oblasti výjezdového cestovního ruchu, příjezdového cestovního ruchu a domácího cestovního ruchu. Důraz kladou především na procesy tvorby a prodeje zájezdů a procesy distribuce dalších služeb cestovního ruchu. Součástí výkladu je i charakteristika vnějšího a vnitřního prostředí cestovních kanceláří a agentur. Předností publikace je skutečnost, že teoretický výklad je bohatě doplněn praktickými příklady a ukázkami dokumentů, které umožňují čitateli úplný pohled a pochopení problematiky řízení cestovních kanceláří a agentur. Autoři vycházejí ze své dlouholeté práce v organizacích cestovního ruchu a podařilo se jim dobře transformovat a uplatnit praktické znalosti oboru cestovního ruchu v odborném textu. Publikaci lze charakterizovat jako ucelený a srozumitelný odborný text, který je základem pro studium předmětu Management cestovní kanceláře na vyšších odborných a vysokých školách se studijními programy z oblasti cestovního ruchu. Je vhodná i pro širší odbornou veřejnost.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist