načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1. stupeň ZŠ - Irena Budínová

Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1. stupeň ZŠ
-11%
sleva

Kniha: Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1. stupeň ZŠ
Autor:

Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  119 Kč 106
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
3,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015-07-15
Počet stran: 40
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: 48 stran : barevné ilustrace
Vydání: 1. vydání
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
ISBN: 9788026607953
EAN: 9788026607953
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy. - RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D. Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“. (1. stupeň ZŠ)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Irena Budínová - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1. stupeň ZŠ" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

2

1) Zlomek jako část celku (8-10 let)

V

 našem výkladu budeme zlomek chápat jako část celku. Ze všehonejdříve je potřeba zjistit, jaké jsou aktuální znalosti vašeho dítěte v této oblasti, tj. jaké pojmy a poznatky získalo o zlomcích ve svém dosavadním životě. Tyto poznatky mohou být velmi intuitivní, ale i na nich můžeme stavět dalšívědomosti. Zeptejte se svého dítěte, jakým způsobem se dělí například fotbalový nebohokejový zápas, jakým způsobem se obvykle krájí pizza. Mělo by odpovědět, že fotbalový zápas se dělí na dvě poloviny, hokejový zápas na tři třetiny, pizza se obvykle krájí na osminy (příp. na osm stejně velkých kousků). Můžetepokračovat ve vymýšlení příkladů – basketbalový zápas je rozdělen na čtvrtiny,koláč můžeme rozčtvrtit nebo rozpůlit atd. Pokud dítě dokáže odpovídat na tyto otázky, jsou jeho vstupní znalosti dostatečné a můžete přistoupit k následujícím činnostem, pomocí kterých budeme postupně prohlubovat znalosti a  zavádět nové pojmy.

Napiš, jaká část celku je vybarvena:

1

3 díly ze 4


3

1

2

je hotovo

tak jak to šlo?

pohoda? :

)

Pokračuj


4

P

okud již dítě dokáže určit, že je vybarveno např. 5 dílů z 8, je možnopři

stoupit k tomu, jakým způsobem budeme tento fakt zapisovat. Zmíněných

5 dílů z 8 zapíšeme jako

Zlomek sestává z čitatele, zlomkové čáry a jmenovatele. Z  předcházející

činnosti je přitom zřejmé, že jmenovatel udává počet stejných dílů, na které

jsme daný útvar rozdělili, a čitatel počet dílů, které jsme vybarvili.

5

...

čitatel

8 jmenovatel

Vybarvi jakýmkoli způsobem podle vzoru:

2

A: B: C:(2 díly z 5)

213

526




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist