
-7%
sleva
sleva
Kniha:
Macmillanův slovník podnikání
Autor:
Richard Lamming
Kniha je zaměřena především na každodenní aplikaci zásadních principů i návyků chování, jejichž cílem je vytvořit sehraný a vysoce motivovaný tým. Zdůrazňuje důležitost práce s lidmi, upozorňuje na nutnost individuálního přístupu ke každému
... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)

Specifikace
Nakladatelství: | » Management Press |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 1996 |
Počet stran: | 296 |
Rozměr: | 24 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vyd. 1. |
Název originálu: | Macmillan dictionary of business and management |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 14.08.1996 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Management Press, 1995 |
ISBN: | 8085603470---- |
EAN: | 9788085603477 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Popis
Kniha je zaměřena především na každodenní aplikaci zásadních principů i návyků chování, jejichž cílem je vytvořit sehraný a vysoce motivovaný tým. Zdůrazňuje důležitost práce s lidmi, upozorňuje na nutnost individuálního přístupu ke každému členovi týmu a uvádí bezpočet názorných příkladů toho, jak si při vedení lidí a jejich motivování počínají úspěšní manažeři známých firem.
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích