načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Macht Mit 3 kniha pro učitele – Miluše Jankásková; Doris Dusilová; Mark Schneider; Jens Krüger; Vladimíra Kolocová

Macht Mit 3 kniha pro učitele
-11%
sleva

Kniha: Macht Mit 3 kniha pro učitele
Autor: Miluše Jankásková; Doris Dusilová; Mark Schneider; Jens Krüger; Vladimíra Kolocová

Macht mit! je moderní třídílná učebnice německého jazyka. Učebnice je určena pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka v 7.–9. (resp. 6.–9.) ročníku základních škol nebo v ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  329 Kč 293
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Polyglot
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 128
Rozměr: 298 x 211 x 14 mm
Úprava: ca 150 stran: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky německy
Vazba: Paperback
Datum vydání: 1. 9. 2013
Nakladatelské údaje: Praha, Polyglot, 2011
ISBN: 978-80-86195-67-4
EAN: 9788086195674
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Macht mit! je moderní třídílná učebnice německého jazyka.

Učebnice je určena pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka v 7.–9. (resp. 6.–9.) ročníku základních škol nebo v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií.

Učivo odpovídá svým obsahem a rozsahem (180–200 hodin) požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Každý díl obsahuje šest tematických okruhů, každá lekce je rozvržena do deseti vyučovacích hodin. První díl je uveden vstupním audioorálním kurzem.
Učební soubor obsahuje učebnici pro žáka, knihu pro učitele a pracovní sešit.
Kniha pro učitele je současně metodickou příručkou, kromě žákovské učebnice obsahuje i vložené listy s metodickými náměty ke každé vyučovací hodině.
Audionahrávky na CD obsahují písně, fonetická cvičení a texty namluvené rodilými mluvčími (dospělými a dětmi).
Učební soubor doplňují černobílé přílohy a testy (předlohy ke kopírování) a plakáty.
Přílohy jsou ke stažení zdarma na www.polyglot.cz.
Obsah učiva a jeho uspořádání, metody a formy práce umožňují dosažení referenční úrovně A1–A2 podle SERR. (učebnice němčiny pro základní školy a víceletá gymnázia : druhý cizí jazyk. 3. díl, Kniha pro učitele)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miluše Jankásková; Doris Dusilová; Mark Schneider; Jens Krüger; Vladimíra Kolocová - další tituly autora:
Sprechen Sie Deutsch - Pro zdrav. obory kniha pro studenty Sprechen Sie Deutsch
Fertigkeitstraining B1 + 2CD Fertigkeitstraining B1 + 2CD
Macht Mit 1 kniha pro žáka Macht Mit 1 kniha pro žáka
Macht Mit 1 kniha pro učitele Macht Mit 1 kniha pro učitele
Sprechen Sie Deutsch - 1 kniha pro studenty Sprechen Sie Deutsch
Macht Mit 2 Pracovní sešit Macht Mit 2 Pracovní sešit
Ene mene Tintenfass 4 pracovní sešit Ene mene Tintenfass 4 pracovní sešit
Fertigkeitstraining A1 Fertigkeitstraining A1
Macht Mit 3 kniha pro žáka Macht Mit 3 kniha pro žáka
Macht Mit 3 Pracovní sešit Macht Mit 3 Pracovní sešit
Ene mene 2. kniha pro žáky Ene mene 2. kniha pro žáky
Ene mene Tintenfass 3 kniha pro učitele Ene mene Tintenfass 3 kniha pro učitele
Macht Mit 2 kniha pro žáka Macht Mit 2 kniha pro žáka
 (CD)
Ene mene Tintenfass 4 audio CD Ene mene Tintenfass 4 audio CD
Fertigkeitstraining A2 Fertigkeitstraining A2
Deutsch mit Lust und Liedern - cvičebnice s CD Deutsch mit Lust und Liedern
Macht Mit 2 kniha pro učitele Macht Mit 2 kniha pro učitele
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Macht mit!

Macht mit!

Macht mit!

Obsah

II

Lekce Téma Řečové dovednosti

1

Auslandsbesuch

(10 hodin)

Verkehrsmittel Wegbeschreibung Im Sprachkurs Im Café Am Fahrkartenschalter Wetter Ausflugstipps Bitte um Wiederholung

Přečíst text na webových stránkách na téma počasí, jízdní řád, jazykové kurzy. Vyhledat odpovědi

na otázky.

Rozumět jednoduché předpovědi počasí a podle obsahu sdělení přiřadit k jednotlivým dnům

správné symboly. Rozumět rozhovoru v kavárně a rozhodnout o správnosti vět podle obsahu

rozhovoru.

Napsat kamarádovi e-mail na téma jazykový kurz v zahraničí nebo výlet.

Popsat jednoduše cestu a pojmenovat dopravní prostředky. Koupit jízdenku a objednat něco k jídlu

a pití. Říct, jaké bude počasí. Požádat o zopakování.

2

Freunde

(10 hodin)

Wohnen Möbel Zimmerbeschreibung Schulsachen Mein bester Freund Aussehen Eigenschaften Verabredung Gefallen und Missfallen

Přečíst jednoduchá sdělení na téma já a moji rodiče/kamarádi. Vybrat správné dokončení vět podle

obsahu textu.

Rozumět rozhovoru na téma můj kamarád (vzhled, vlastnosti, záliby) a doplnit do textu chybějící

informace. Rozumět rozhovoru na téma nábytek a vybrat správnou odpověď na otázku.

Popsat svého nejlepšího kamaráda (vzhled, vlastnosti, záliby).

Pojmenovat školní potřeby a popsat svůj pokoj. Popsat jednoduše vzhled osoby a pojmenovat

některé lidské vlastnosti. Vyjádřit, co se mi líbí a nelíbí.

3

Tag für Tag

(10 hodin)

Freizeit Tagesablauf Jobben Telefongespräche Empfehlung und Warnung

Přečíst text na téma pracovní aktivity ve volném čase. Rozhodnout o správnosti vět podle obsahu

textu.

Rozumět rozhovoru na téma volný čas a pracovní aktivity. Vybrat správné dokončení vět podle

obsahu rozhovoru.

Popsat svůj denní program. Napsat e-mail jako odpověď na inzerát s nabídkou brigády.

Vyprávět o svých pracovních aktivitách ve volném čase. Vést telefonní rozhovor a domluvit si

brigádu. Vyjádřit doporučení nebo varování.

4

Ferien

(10 hodin)

Ferienerlebnisse Beim Arzt Sommer- und Winterferien An der Rezeption im Jugendhotel Am Skipassschalter Österreich Wahrscheinlichkeit

Přečíst upozornění a oznámení. Rozhodnout o správnosti vět podle obsahu textu.

Rozumět rozhovoru na téma moje letní prázdniny. Doplnit do textu chybějící informace.

Vyplnit jednoduchý formulář. Napsat pozdrav z prázdnin.

Vést rozhovor s lékařem. Koupit skipas. Říct, jaké bylo počasí. Vyprávět, jak jsem strávil(a)

prázdniny. Vyjádřit pravděpodobnost.

5

Medien

(10 hodin)

Mein Lieblingsmedium Musik Internet Fernsehen Werbung Lesen Meinungsäußerung

Přečíst text na téma média. Vybrat správné dokončení vět podle obsahu textu.

Rozumět rozhovoru s moderátorem. Rozhodnout o správnosti vět podle obsahu rozhovoru.

Navrhnout jednoduchý reklamní spot. Napsat krátké vyprávění na téma média a já.

Popsat jednoduše statistiku. Říct, která média jsou pro mě důležitá. Vyprávět, co rád(a) čtu a na co

se dívám v televizi. Vyjádřit svůj názor.

6

Deutsch ist cool

(10 hodin)

Erfahrungen mit Deutschland Typisch deutsch Workcamps Reiseziele in Deutschland Klassenfahrt Umschreiben von Wörtern Wiederholen

Přečíst text o zajímavostech v Německu. Rozhodnout o správnosti vět podle obsahu textu.

Rozumět vyprávění na téma zkušenosti s Německem. Vybrat správnou odpověď na otázku.

Navrhnout program školního výletu. Napsat esemesku z výletu. Připravit rozhovor se známou

osobností.

Vyprávět o svých zážitcích z Německa. Popsat fotografii. Opsat význam slova.

Přílohy

Aufforderungen im Deutschunterricht Thematische Wortliste Alphabetische Wortliste

2

strana

12

strana

22

strana

32

strana

42

strana

52

strana


Macht mit!

Macht mit!

Macht mit!

Obsah

III

Gramatické učivo Hry, písně, říkadla Projekt

perfektum

slovosled

předložky an, mit, nach

„Mach mit!“ „Familiensuche“ pexeso

Navrhnout vlastní kavárnu a sestavit jídelní lístek.

Připravit předpověď počasí.

„Unser Ausflug“

(vytvořit komiks; vést rozhovory na nádraží, v informačním

centru a v kavárně; převyprávět příběh)

předložky an,auf,hinter,in,neben,über,unter,vor,zwischen

skloňování podstatných jmen v plurálu (1., 3. a 4. pád)

skloňování přivlastňovacích zájmen v plurálu (1., 3. a 4. pád)

„Der Rap vom Wohnen“ „Lawinensätze“ pexeso scrabble kvíz domino běžecký diktát

Nakreslit obrázek svého pokoje a písemně ho popsat.

Napsat inzerát k seznámení.

„Meine beste Freundin/Mein bester Freund“

(vypracovat plakát, představit svou nejlepší kamarádku/

svého nejlepšího kamaráda – vzhled, vlastnosti, koníčky)

skloňování osobních zájmen (1. a 4. pád)

časování sloves dürfen, könnena müssenv préteritu

časové údaje

„Risikospiel“ „Jobbörse“ pexeso hádanky slovní fotbal běžecký diktát

Navrhnout program klubu pro mládež.

Uspořádat anketu na téma brigáda a prezentovat výsledky

ankety.

„Tagesablauf “

(vypracovat plakát, popsat program jednoho dne)

časování sloves sollena wollenv préteritu

perfektum

předložky an, aus, in, nach

„Der Krankheitsrap“ „Lawinensätze“

Připravit jednoduchou hádanku – krátkou prezentaci jedné

spolkové země Rakouska.

Napsat vyprávění na téma Co bys chtěl(a) dělat

o prázdninách? a doplnit ho ilustracemi nebo fotografiemi.

„Ferien“

(vypracovat leták nebo powerpointovou prezentaci,

představit nabídku pro letní nebo zimní prázdniny)

spojky und, aber, oder, deshalb, außerdem

zápor nie(mals)

„Medien“ „Woran denkst du bei...?“ scrabble kvíz „Gewinnspiel“

Uspořádat anketu na téma mé oblíbené médium

a prezentovat výsledky ankety.

Připravit jednoduchý on-line kvíz.

„Werbung“

(připravit reklamní spot, přehrát reklamu)

opakování „Mach mit!“

„W-Fragen-Spiel“ „Stadt, Land...“ „Rate mal!“ jazykolam

Uspořádat anketu na téma Německo a prezentovat výsledky

ankety.

Připravit rozhovor se známou osobností.

„Unsere Klassenfahrt“

(vypracovat plakát, vyprávět o školním výletu)


Macht mit!

Macht mit!

Macht mit!

5. Medien

ke straně

47

6. hodina

Slovní zásoba Gramatika

der Dokumentarfilm, dünn, gewinnen, der Künstler, das Magazin, die Nachricht, die Reportage, die Sendung, die Serie, die Show,

das Souvenir

Kreativecke für junge Künstler und Bandwettbewerb, Herr Mayer hat Stress. Anja ist verheiratet.

procvičování

Úvod

pracovní sešit str. 64, cvičení 8 b)

Kontrola domácího úkolu: žáci pracují ve dvojicích a řeší kvízy, které připravili za domácí úkol. Učitel vybere práce žáků

ke kontrole.

Poznámka: žáci si mohou vybarvit příslušný rámeček v příloze Sprachbiografie, blok 8. pracovní sešit str. 65, cvičení 10

Kontrola domácího úkolu: žáci pracují ve třech skupinách (iPad, Gartenpartys a Berlin). Zástupci každé skupiny se vyjádří

k zadanému heslu, např.: Ich glaube, das iPad ist cool. Es ist aber zu teuer.

Řešení, např.: 1. Ich glaube, das iPad ist genial. Es ist klein, leicht und praktisch. 2. Ich meine, Gartenpartys sind einfach super. Ich kann

mit meinen Freunden feiern, wir grillen und haben Spaß. 3. Ich finde Berlin toll. Die Stadt ist groß und du kannst dort viel sehen. Außer dem

triffst du dort interessante Leute.

Prezentace učiva

učebnice str. 47, cvičení 12 a)

Žáci pracují samostatně, přečtou si charakteristiky osob. Pak žáci pracují v plénu, čtou nahlas televizní program. Na závěr

žáci přiřadí k charakteristikám osob příslušné pořady. Společná kontrola: učitel se ptá a žáci reagují, např.: Was sieht Gerald

gern? – Gerald mag Quizshows, zum Beispiel Wer wird Millionär?

Řešení: A – 7, B – 5, C – 8, D – 2

Procvičování učiva

učebnice str. 47, cvičení 12 a), b)

Žáci pracují ve dvojicích s televizním programem, vzájemně se ptají a odpovídají, např.: Was läuft um 20 Uhr im Ersten? –

Um 20 Uhr zeigt das Erste die Tagesschau. Ich mag Realityshows. Was kannst du mir empfehlen? – Du kannst Bauer sucht

Frau bei RTL sehen. pracovní sešit str. 69, cvičení 18

Žáci pracují samostatně, vyhledají výrazy z nové slovní zásoby a doplní k nim ekvivalenty v mateřštině. Člen podstatných

jmen vybarví podle rodu a čísla, slovesa vybarví žlutě.

Prezentace učiva

učebnice str. 47, cvičení 13

Žáci poslouchají reklamní spot a označí výrazy, které se vztahují k iPadu. Společná kontrola: žáci pracují v plénu, jeden žák

vysloví začátek věty, např.: Das iPad ist... a spolužáci větu dokončí, např.: Das iPad ist dünn.

Řešení: schnell, magisch, leicht, superschnell, dünn; Das iPad ist leicht/dünn/schnell. Sein Design ist magisch. Die Grafik ist superschnell.

Procvičování učiva

pracovní sešit str. 65, cvičení 11 a)

Žáci pracují samostatně, přečtou si zadání úlohy.

Žáci poslouchají reklamní spot a doplní do textu chybějící informace. Pak žáci pracují ve skupinách a napíší krátký text o při

pravované akci, např.: Von 23. bis 26. Juni gibt es in Würzburg eine Megaparty. Die Party heißt...Společná kontrola: zástupce

vybrané skupiny přečte text nahlas. Pak žáci pracují v plénu, vzájemně se ptají a odpovídají, např.: Wann ist die Party? –

Die Party ist von 23. bis 26. Juni. Wo ist die Party? – Die Party ist in Würzburg. Was steht auf dem Programm? – Konzerte,

Kreativecke für junge Künstler, Bandwettbewerb und Souvenirstände. Welche Bands spielen hier? – Staatspunkrott, Mama’s

Boys, Chapeau Claque.

Řešení: MegapartyUmsonst & Draußen, Wann? – 23.–26. Juni; Wo? – Würzburg; Programm? – Konzerte, Kreativeckefür junge Künstler,

Bandwettbewerb, Souvenirstände; Musik? – Staatspunkrott, Mama’sBoys, Chapeau Claque; např.: Von 23. bis 26. Juni gibt es in Würzburg

eine Megaparty. Die Party heißt Umsonst & Draußen. Auf dem Programm stehen Konzerte und ein Bandwettbewerb. Du kannst auch eine

Kreativecke für junge Künstler besuchen oder ein Souvenir für deine Freunde kaufen.

Poznámka: žáci si mohou vybarvit příslušný rámeček v příloze Sprachbiografie, blok 6. učebnice str. 47, cvičení 14

Žáci pracují v plénu, vzájemně se ptají a odpovídají, např.: Wie oft siehst du fern? – Ich sehe selten fern. Was siehst du gern

im Fernsehen? – Am liebsten Komödien.

Závěr

obrazová příloha Fernsehsendungen (Scrabble)

Žáci pracují ve skupinách, každá skupina má sadu písmen. V určitém časovém limitu žáci ve skupině složí z písmen co nej

více podstatných jmen (např. Reportage) a napíší je na list papíru. Vítězí skupina, která sestavila nejvíce slov. pracovní sešit str. 66, cvičení 11 b)

Domácí úkol: žáci čtou text a doplní chybějící výrazy.

L, Ü 13: Du hast einen Computer? Viel zu schwer. Du hast einen Laptop? Viel zu dick! Du hast ein Handy? Viel zu langsam. Vergiss das

alles und hör auf das Zauberwort iPad. Leicht, dünn und schnell heißen die Trendwörter. Magisches Design, superschnelle Grafik, zwei

Kameras. Und was steckt noch drin? Videos, Fotos, Musik, Bücher – einfach alles, was du brauchst. IPad, das musst du haben!

A, Ü 11 a): Langeweile? Keine Kohle? Depression? Hey, das muss doch nicht sein. Komm zu unserer Megaparty Umsonst & Draußen

von 23. bis 26. Juni in Würzburg. Erlebe tolle Acts wie Staatspunkrott, Mama’s Boys oder Chapeau Claque. Und was gibt’s sonst noch?

Na, jede Menge wie unser Festzelt, Stände mit verschiedenen Souvenirs, eine Kreativecke für junge Künstler, unseren Bandwettbewerb

und und und. Na, immer noch auf der Couch? Jetzt aber los und nix wie hin!


Macht mit!

Macht mit!

Macht mit!

siebenundvierzig

5. Medien

47

12. Was läuft heute Abend? Co dávají dnes večer?

a) Lies das Fernsehprogramm und die Charakteristiken. Ordne jeder Person eine passende Sendung

zu. Přečti si televizní program a charakteristiky. Přiřaď každé osobě vhodný pořad.

b) Frag und antworte. Ptej se a odpovídej.

13. Zauberwort iPad. Kouzelné slovo iPad.

Hör zu. Welche Wörter charakterisieren das iPad? Markiere.

Poslouchej. Která slova charakterizují iPad? Označ.

14. Fernsehen. Frag und antworte. Televize. Ptej se a odpovídej.

Das TV-Programm heute Abend

Das Erste

20.00 Tagesschau

Nachrichten

aktuelle Nachrichten, Sport und Wetter

20.15 Das Haus in der Toscana

Komödie

Herr Meyer hat Stress, Frau Meyer mag das

Wetter nicht. Die Kinder wollen nicht in die

Schule gehen. Familie Meyer hat genug. Sie

kauft ein Haus in Italien, aber jetzt beginnen

die Probleme.

21.50 Report Mainz

Politmagazin

Thema: Ärzte in der Krise?

ZDF

20.15Dracula lebt

Dokumentarfilm

Wie war Dracula wirklich? Reporter suchen

Antworten in Transsylvanien.

21.00Kommissar Stolberg:

Zwischen den Welten

Krimiserie

Ein Bankangestellter wollte auf die Malediven

reisen. Jetzt ist er tot. Warum? Das ist eine

Aufgabe für Kommissar Stolberg.

22.1537 Grad: Liebe im Internet

Reportage

Anja hat Claus bei Singlecrash gefunden.

Heute sind Anja und Claus verheiratet und

haben ein Kind. Sie erzählen ihre Geschichte.

RTL

20.15Wer wird Millionär?

Quizshow

Was sind Palatschinken? Wie hoch ist das

Empire State Building? Raten Sie mit und

gewinnen Sie Geld.

21.15Bauer sucht Frau

Realityshow

Josef Mayerhuber und Franz Bayerhammer

leben allein auf ihren Bauernhöfen. Sie

suchen dringend eine Frau. Klappt es?

22.15Wetter

Regen oder Sonne? Das Wetter für morgen

in Deutschland.

finden

er hat gefunden

im ZDF

im Ersten

bei RTL

Was läuft um 21 Uhr im ZDF?

Um 21 Uhr läuft die Krimiserie

Kommissar Stolberg.

Du kannst Wer wird

Millionär? bei RTL sehen.

Ich mag Quizshows. Kannst

du mir etwas empfehlen?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Charakteristiken

Gerald denkt, er weiß alles. Er mag Quizfragen.

Emil mag TV-Serien, am liebsten aus dem Leben von Ärzten und Polizisten.

Ursula sucht einen Partner. Sie möchte auf einem Bauernhof leben.

Marita liebt Italien und lacht gern.

A

B

C

D

7

5

8

2

Wie oft siehst du fern?

Ich sehe jeden Tag fern.

Was siehst du gern im Fernsehen?

Ich mag Krimiserien.

Das iPad ist...

Sein Design ist...

Die Grafik ist...

dick

schnell

magisch

langsam

leicht

schwer

praktisch

superschnell

clever

dünn

3

33

3

3

CD2

25




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist