načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Lobbing v moderních demokraciích – Karel B. Müller; Šárka Laboutková; Petr Vymětal

Lobbing v moderních demokraciích
-15%
sleva

Kniha: Lobbing v moderních demokraciích
Autor: Karel B. Müller; Šárka Laboutková; Petr Vymětal

Monografie se snaží osvětlit roli lobbingu, jenž patří k legitimním technikám určeným k prosazování vlastních zájmů v moderních demokraciích. Vysvětlení pojmu lobbing, regulování ... (celý popis)
127
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010
Počet stran: 256
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: Šárka Laboutková, Petr Vymětal
Vazba: brožovaná
Datum vydání: 9.11.2010
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2010
ISBN: 978-80-247-3165-0
EAN: 9788024731650
Popis / resumé

Monografie se snaží osvětlit roli lobbingu, jenž patří k legitimním technikám určeným k prosazování vlastních zájmů v moderních demokraciích. Vysvětlení pojmu lobbing, regulování lobbingu v ČR a v ostatních zemích Evropské unie. Typy, formy a funkce zájmových skupin. Působení zájmových skupin v liberální společnosti. Práce je vhodnou pomůckou pro odbornou i laickou veřejnost.

Popis nakladatele

Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti. Kniha Lobbing v moderních demokraciích osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích. Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech. Publikace je určena zejména studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Lobbing v moderních demokraciích Lobbing v moderních demokraciích
Müller Karel B., Laboutková Šárka, Vymětal Petr
Cena: 297 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý Marek, Medlíková Olga
Cena: 212 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý Marek, Medlíková Olga
Cena: 212 Kč
Lobbing, nebo korupce? Lobbing, nebo korupce?
Navrátilová Jana Tlapák
Cena: 249 Kč
Richard Müller: 01 / Reedice CD Richard Müller: 01 / Reedice CD
Müller Richard
Cena: 349 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.