načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Lidské zdroje v produktovém managementu - Zuzana Wroblowská

Lidské zdroje v produktovém managementu
-7%
sleva

Kniha: Lidské zdroje v produktovém managementu
Autor: Zuzana Wroblowská

Publikace je věnována velmi aktuálnímu tématu - významu znalostních pracovníků při zvyšování konkurenceschopnosti firmy. Zhodnocuje výsledky dlouhodobého výzkumu a přináší mnoho ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  238 Kč 221
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 176
Rozměr: 165x240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 23.06.2016
ISBN: 978-80-7431-162-8
EAN: 9788074311628
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kapitoly věnované řízení lidských zdrojů, úloze produktového managementu a různým postupům uplatnitelným při získávání i výběru produktových manažerů.

Popis nakladatele

Publikace je věnována velmi aktuálnímu tématu - významu znalostních pracovníků při zvyšování konkurenceschopnosti firmy. Zhodnocuje výsledky dlouhodobého výzkumu a přináší mnoho praktických rad pro management firmy při hledání kvalitních produktových manažerů, kteří mohou významným způsobem ovlivnit prosperitu firmy. Z obsahu: Koncepce řízení podle kompetencí; Analýza práce a vytváření pracovních míst; Proces vyhledávání, získávání a výběru produktových manažerů; Požadavky kladené na produktové manažery; Pracovní role produktového manažera atd. ((jak oslovit a vybrat ty nejlepší))

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Úvod........................................................................................................................................11

I Pojmy, východiska, slav a tendence dalšího vývoje oborů marketingu,

organizačního chovaní a řízení lidských z d ro ju....................................................13

1.1 Řízeni lidských zdrojů................................................................................................14

1.1.1 Přehled pojmů.................................................................................................... 15

1.1.2 Historický vývoj................................................................................................16

1.1.3 Vztah řízeni lidského kapitálu к dalším pojetím řízeni lid i.........................17

1.1.4 Současnost a budoucí směřováni řízeni lidských zdrojů..............................1У

1.1.5 Koncepce řízeni znalosti...................................................................................23

1.1.6 Koncepce řízení podle kompetenci..................................................................26

/. /.6. / Pojem kompetence........................................................................................26

1.1.6.2 Vztah kom petenci a rysu.............................................................................2S

1.1.6.3 Vztah kom petenci je d in c e a kompetenčního modelu orga n izace...........2.S‘

1.1.7 Analýza práce a vytvářeni pracovních míst....................................................30

/. /. 7. / Pojm y procesu a nalýzy p rá c e......................................................................Ю

1.1.7.2 Popis pracovního m ista a vymezeni požadavků p rá c e..........................<2

/. 1.7.3 M o tiv a č n í p rís tu p к vytvářeni pracovních m is t.........................................*4

1.1.7.4 Tendence dalšího vývoje vymezováni požadavků p rá c e............................<5

I. I .K Proces vyhledáváni, získáváni a výběru zaměstnanců..................................36

/. I . ‘S. I P řislu p y к náboru a obsazováni pracovních pozic....................................>Y>

/. I.S.2 Metody používaně p ř i vyhledáváni a získáváni praco vn íků.....................W

/. 1.8.3 M etody používaně к selekci uchazečů.........................................................ÍV

1.2 Organizační chováni a management........................................................................42

1.2.1 Pojmy organizace a organizování...................................................................43

1.2.2 Vybrané koncepty a přístupy pro utvářeni a řízeni podnikov v ch organizaci.... 44

1.2.3 Vybrané přístupy к pojetí role manažera a lídra..........................................45

1.2.3.1 Univerzalistický p řis tu p к p o je tí role manažera a U drà..........................46

1.2.3.2 Situační p řis tu p к p o je tí role manažera a Udrà........................................47

1.2.4 Organizační struktury.......................................................................................47

L2.4 . / Typy organizačních s tru k tu r........................................................................48

1.2.4.2 V liv y n a organizační s tru k tu ru..................................................................52


1.3 Marketing......................................— .................................................................54

1.3.1 Přehled pojmů.................................................................................................... 54

1.3.2 Historický vývoj marketingu...........................................................................56

1.3.3 Funkce, role a úkoly marketingu v podnikatelské organizaci....................57

/.3.3. / Funkce и ro le m a rkeling u..........................................................................58

/.3.3.2 Ú koly m arketin g u.........................................................................................59

1.3.4 'typy marketingu podle povahy produktů a trhů...........................................62

1.3.5 Produktový management a produklový mana/cr..........................................63

1.3.6 Hodnoceni výkonnosti marketingu a produktového managementu...........64

1.3.7 Současnost a budoucí smiřováni marketingu................................................65

2 Produktový manažer a jeho klíčová role v produktovém managementu..........69

2.1 Produktový management v mčnicím se svčtč........................................................69

2.1.1 Klíčové koncepty...............................................................................................70

2.1.2 Cile a úkoly produktového managementu......................................................73

2.2 Organizační podmínky a pracovní role produktového manažera.........................74

2.2.1 Organizační uspořádání marketingu...............................................................74

2.2.2 Organizace produktového managementu.......................................................75

2.2.3 Pracovní role produktového manažera...........................................................78

2.3 Požadavky kladené na produktové manažery.........................................................82

2.3.1 Požadavky kladené na blíže ncspccilikovanou roli manažera

v produktovém managementu......................................................................... 82

2.3.2 Požadavky kladené na lídra horizontálního produktového tým u................84

2.4 Lidský faktor jako zdroj tvorby přidané hodnoty v procesu řízeni produktu.....87

3 Vyhledávání, získávání a výbčr produktových manažerů....................................91

3.1 Pracovnici disponující znalostmi............................................................................92

3.1.1 Klasifikace znalostních pracovníků................................................................93

3.1.2 Vliv prostředí organizace na produktivitu znalostních pracovníků.............95

3.1.3 Požadavky kladené na znalostní pracovníky.................................................96

3.2 Vyhledávání, získávání a výbčr znalostních pracovníků.....................................101

3.3 Produktový manažer jako přiklad znalostního pracovníka................................105

3.3.1 Zalřídční pracovníků v produktovém managementu v systémech

klasifikaci znalostních pracovníků.................................................................106


3.3.2 Vliv prostredí organizace na produktivitu pracovníků v produktovém

managementu...................................................................................................107

3.4 Požadavky kladené na produktové manažery v podnikové praxi......................109

3.4.1 Pracovní pozice ..Produktový manažer** v podnikové praxi........................109

3.4.2 Identifikace požadavků na produktové manažery ve vybraných

sekundárních zdrojích...................................................................................112

3.4.3 Identifikace požadavků na produktové manažery prostřednictvím

obsahové analýzy inzerce.............................................................................115

3.5 Doporučení pro realizaci náboru a výběru na pozici ..Produktový manažer"... 123

3.5.1 Metody a techniky vyhledáváni a ziskávání produktových manažerů.....124

3.5.2 Vhodné postupy výběru produktových manažerů.......................................126

3.5.3 Závěrečná doporučeni pro podnikovou praxi.............................................131

Závěr...........................

Resumé........................

Summary....................

Přílohy.........................

Literatura...................

Rejstřík........................

.........133

.........135

.........137

.........139

.........I5X

.............174




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist