načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Lehká mentální retardace v pedagogickopsychologickém kontextu - Oldřich Müller

Lehká mentální retardace v pedagogickopsychologickém kontextu
-6%
sleva

Kniha: Lehká mentální retardace v pedagogickopsychologickém kontextu
Autor: Oldřich Müller

Text skript je zaměřen na skupinu osob mentálně retardovaných a je určen pro posluchače speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  63 Kč 59
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2002
Počet stran: 87
Rozměr: 21 cm
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Datum vydání: 15.04.2002
Nakladatelské údaje: Olomouc, Univerzita Palackého, 2001
ISBN: 80-244-0207-6
EAN: 9788024402079
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Text skript je zaměřen na skupinu osob mentálně retardovaných a je určen pro posluchače speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Oldřich Müller - další tituly autora:
Sextrapásky Sextrapásky
 
Ke knize "Lehká mentální retardace v pedagogickopsychologickém kontextu" doporučujeme také:
Dítě s mentálním postižením ve škole Dítě s mentálním postižením ve škole
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

OMLUVA MÍSTO Ú V O D U........................................................................ 5

1. MENTÁLNÍ RETARDACE....................................................................6

1.1. Mentální retardace - základní vymezení a definice.......................6

1.2. Klasifikace mentální retardace......................................................... 9

1.3. Hraniční pásmo mentální retardace............................................... 15

2 LEHCE MENTÁLNĚ RETARDOVANÝ JEDINEC

ŠKOLNÍHO VĚKU COBY SUBJEKT SPECIÁLNĚ

PEDAGOGICKÉHO PŮSOBENÍ........................................................ 18

2.1. Základní charakteristika lehké mentální retardace......................18

2.2. Osobnost lehce mentálně retardovaného jedince

školního věku a možnosti jejího rozvoje.......................................21

2.2.1. ' Motivace a emotività.................................................................24

2.2.2. • Schopnosti a vůle.........................................................................27

2.2.3. - Socializace............................................................................... 33

2.3. Specifika a možnosti rozvoje jednotlivých psychických funkcí 36

2.4. Specifika a možnosti rozvoje motoriky...........................................54

2.5. Výchova a vyučování........................................................................56

3. PŘÍKLAD ČINNOSTNÍHO PŘÍSTUPU KE SPECIÁLNĚ

PEDAGOGICKÉMU OVLIVŇOVÁNÍ LEHCE MENTÁLNĚ

RETARDOVANÝCH JE D IN C Ů ......................................................... 58

3.1. Možnosti praktického uplatnění dramiky na vyšším

stupni zvláštních škol (dějepis, občanská výchova).......................58

3.1.1. Náměty dílčích dramatických činností aneb praktické

možnosti dramiky coby metody psychopedické p rác e.............60

3.1.1.1. Hodina dějepisu v 7. ročníku.....................................................60

3.1.1.2. Hodina dějepisu v 8. ro čníku.....................................................65

3.1.2. Návrhy souvislých výukových projektů vystavěných

na bázi dram iky...........................................................................70

3.1.2.1. Projekt strukturovaný na základě učiva

občanské výchovy v devátém ročníku........................................70

3.1.2.2. Projekt strukturovaný na základě učiva

dějepisu v devátém ročníku........................................................74

3.1.3. Návrh činností použitelných mimo vyučování

či mimo jiné využívané formy školní p rác e...............................83

З.1.З.1. Příklad divadelní dílny mentálně retardovaných

žáků (dle holandského souboru „Maatwerk“) .........................83

LITERATURA..............................................................................................86

3




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist