

Kniha:
Lean podnikání
Autor:
Ash Maurya
Podtitul: Přejděte od plánu A k plánu, který funguje
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | BIZBOOKS |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 232 |
Rozměr: | 167 x 225 mm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vydání |
Spolupracovali: | překlad: Lukáš Dušek |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | brožovaná lepená |
Datum vydání: | 18. 7. 2016 |
ISBN: | 9788026505068 |
EAN: | 9788026505068 |
Strategie zaměřené na řešení podnikatelských problémů. Příručka pro manažery a podnikatele.
Kniha pro všechny startupisty!
Žijeme v době jedinečných příležitostí zavádět inovace. Vzniká více produktů než dříve, ale většina z nich nedokáže uspět – ne proto, že by nenaplňovaly to, k čemu směřovaly, ale proto, že to nejsou ty správné produkty, a proto jsme na ně zbytečně plýtvali časem, penězi a úsilím.
To, co potřebujeme, je systematický proces, díky němuž se rychle prolustrují plánované produkty, čímž se zvýší naše šance na úspěch. A to vše slibuje přístup Lean podnikání.
V této inspirativní knize provádí Ash Maurya své čtenáře jednotlivými kroky náročné strategie, jak dosáhnout "zdravého vztahu produkt/trh" v jejich právě se rodícím podnikání, založené na jeho vlastní zkušenosti s vytvářením široké škály produktů jak z high-tech oblasti, tak i z oblastí netechnických. Vychází přitom z myšlenek a konceptů několika inovativních metod, včetně přístupů zvaných Lean Startup, Customer Development (proces vývoje zákazníka) a bootstrapping (svépomocné financování např. startupu).
Lean podnikání je ideálním nástrojem pro obchodní manažery, ředitele, vlastníky malých podniků, vývojáře a programátory, a každého, kdo má zájem rozjet vlastní podnikání.
• Najdi problém, který stojí za to řešit, a definuj řešení
• Zapoj své zákazníky do procesu vývoje produktu
• Průběžně v menších a rychlejších krocích ověřuj svůj produkt
• Navrhni konkrétní charakteristiku, kvantifikuj reakci zákazníků a ověř či vyvrať svou představu
• Uvědom si, kdy je třeba "obrátit" a zacílit plán jiným směrem
• Své úsilí zintenzivni na maximální míru, co se rychlosti, učení a zaměření týče
• Poznej nejvhodnější okamžik, kdy nastane ideální čas postarat se o financování "ve velkém"
"Pokud zakládáte vlastní společnost nebo chcete začít ve stylu Lean podnikání, pak je doslova nutností přečíst si tuto knihu."
-Brad Feld, generální, Foundary Group
(přejděte od plánu A k plánu, který funguje)