načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Lázeňství -- management a marketing – Petr Janeček; Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Jan Tlučhoř

Lázeňství -- management a marketing

Elektronická kniha: Lázeňství
Autor: Petr Janeček; Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Jan Tlučhoř
Podnázev: management a marketing

První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  339
+
-
11,3
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2019
Počet stran: 351
Rozměr: 24 cm
Úprava: 12 nečíslovaných stran obrazových příloh: ilustrace (některé barevné), mapy
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-271-2461-9
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu.

Popis nakladatele

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

(management a marketing)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Petr Janeček; Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Jan Tlučhoř - další tituly autora:
Černá sanitka a jiné děsivé příběhy -- Současné pověsti a fámy v České republice Černá sanitka a jiné děsivé příběhy
Černá sanitka - druhá žeň Černá sanitka
Černá sanitka: Třikrát a dost -- Mytologie pro 21. století Černá sanitka: Třikrát a dost
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 (e-book)
Černá sanitka: Druhá žeň -- Pérák, ukradená ledvina a jiné pověsti Černá sanitka: Druhá žeň
 (e-book)
Krvavá Máry a jiné strašlivé historky Krvavá Máry a jiné strašlivé historky
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Lázeňství -- management a marketing Lázeňství
Černá sanitka Znovu v akci -- Hoaxy, fámy, konspirace Černá sanitka Znovu v akci
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.