načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kvalita (ve) vzdělávání - Tomáš Janík

  > > > > Kvalita (ve) vzdělávání  

Kniha: Kvalita (ve) vzdělávání
Autor:

Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Oproti stávajícím přístupům důsledněji realizuje obrat k obsahové dimenzi učebních ...
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  695
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 29Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  838 Kč
17%
naše sleva
23,2
bo za nákup


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » muni PRESS
Rok vydání: 201612
Počet stran: 434
Rozměr: 255,0x183,0x30,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Hmotnost: 0,895kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-210-6349-5
EAN: 9788021063495
Popis

Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Oproti stávajícím přístupům důsledněji realizuje obrat k obsahové dimenzi učebních procesů, jejichž poznání je základem didaktiky. Didaktika řeší otázku, jak účinně vyučovat a učit se tomu, co je kulturně hodnotné a osobně smysluplné. Odtud vyplývá důraz na vzdělávací obsah, který však není chápán jako statický soubor pamětních položek, ale jako celkový vzdělávací potenciál oborů, s nimiž se žáci ve výuce setkávají. Programově je kniha vřazena pod zastřešující slogan kvalita (ve) vzdělávání. Kvalita je zde chápána dynamicky - s ohledem na to, jak učitel připravuje, realizuje a vyhodnocuje výuku. Ohled na kvalitu - jakožto rozlišování mezi profesionálně lepším a profesionálně horším postupem - je provázen zvažováním a zdůvodňováním alternativ. S cílem nabídnout učitelům jakožto reflektivním praktikům metodický postup umožňující zlepšovat výuku na základě její reflexe je v knize představena metodika rozvíjející hospitace a metodiky AAA (anotování, analyzování a alterování výukových situací). Princip této metodiky je ilustrován na desítce didaktických kazuistik zpracovaných za různé obory školního vzdělávání s cílem nad-oborového zobecnění. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Tomáš Janík - další tituly autora:
Školní vzdělávání v Německu Školní vzdělávání v Německu
Janík, Tomáš; Ježková, Věra; Knopp, Botho von
Cena: 204 Kč
Kurikulum v současné škole Kurikulum v současné škole
Švec, Vlastimil; Janík, Tomáš; Maňák, Josef
Cena: 110 Kč
Oborové didaktiky -- vývoj - stav - perspektivy Oborové didaktiky
Stuchlíková, Iva; Janík, Tomáš
Cena: 502 Kč
O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice
Maňák, Josef; Švec, Vlastimil; Janík, Tomáš
Cena: 168 Kč
Transdisciplinární didaktika Transdisciplinární didaktika
Slavík, Jan; Janík, Tomáš; Najvar, Petr; Knecht, Petr
Cena: 613 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist