
sleva
Kniha:
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
Autor:
Jan Šíma

Nakladatelství: | » Karolinum |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 122 |
Rozměr: | 170x250 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vydání první |
Skupina třídění: | Sport. Hry. Tělesná cvičení |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 15.07.2016 |
ISBN: | 978-80-2463-326-8 |
EAN: | 9788024633268 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.