načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení – Jan Šíma

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
-7%
sleva

Kniha: Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
Autor: Jan Šíma

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  180 Kč 167
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 122
Rozměr: 170x250
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Sport. Hry. Tělesná cvičení
Jazyk: česky
Datum vydání: 15.07.2016
ISBN: 978-80-2463-326-8
EAN: 9788024633268
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Šíma - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Úvod y

1. Sportovní Služby g

1.1 Klasifikace sportovních služeb Ю

1.1.1 Druh a rozsah zapojení zaměstnance do procesu služby 12

1.1.2 Motivy zákazníka к účasti na sportu 13

1.1.3 Klasifikace sportovních služeb s aktivní účastí zákazníka 14

1.2 Mastnosti sportovních služeb jg

1.3 Marketingové strategie poskytovatele sportovních služeb 19

1.4 Marketingový mix sportovních služeb 21

1.4.1 Produkt 23

1.4.2 Cena 25

1.4.3 Distribuce 28

1.4.4 Propagace 29

1.4.5 Lidé 23

1.4.6 Materiální prostředí 34

1.4.7 Procesy 3g

2. Sportovní zařízení 3g

2.1 Klasifikace sportovních zařízení 3g

3. Kvalita služeb 4 2

3.1 Pojem kvalita služeb 42

3.2 Kvalita služeb v oblasti sportu 43

3.3 Vlastnosti kvality služeb 45

3.4 Požadavky na kvalitu služeb 47

3.4.1 Požadavky z pohledu zákazníka 47

3.4.2 Požadavky z pohledu konkurence 47

3.4.3 Požadavky z pohledu organizace 43

3.5 Kvalita služeb a spokojenost zákazníka 43


4. Měření kvality služeb 5 0

4.1 Měření kvality služeb podle objektivních kritérií 50

4.1.1 Mystery shopping 52

4.1.2 Audit kvality 52

4.2 Měření kvality služeb podle subjektivních kritérií 52

4.3 Metoda SERVQUAL 53

4.3.1 Proces vzniku metody 53

4.3.2 Položky dotazníku 55

4.3.3 Ověřování konstrukce dotazníku - fáze první 55

4.3.4 Ověřování konstrukce dotazníku - fáze druhá 57

4.3.5 SERVQUAL v prostředí sportu 59

4.4 Další metody pro měření kvality služeb z pohledu zákazníka 60

4.4.1 SERVPERF 60

4.4.2 SERVIMPERF 61

4.4.3 SQAS 63

4.4.4 QUESC 65

4.4.5 Metoda Penalty - Reward 55

4.4.6 Bradyho model 68

4.4.7 Technika kritických případů 7O

4.4.8 Národní indexy spokojenosti zákazníka 71

5. Případová studie 32

5.1 Představení fitness centra 33

5.2 Analýza zákazníků fitness centra 35

5.3 Hodnocení kvality služeb ve fitness centru 85

5.3.1 Hodnocení funkční kvality 35

5.3.2 Hodnocení technické kvality 95

5.3.3 Analýza kvality služeb ve fitness centru 97

5.3.4 Doporučení pro analyzované fitness centrum 99

6. Model pro hodnocení kvality služeb v prostředí fitness 101

6.1 Struktura navrhovaného modelu 202

6.2 Indexy fitu navrhovaného modelu 203

6.3 Faktorová validita navrhovaného modelu 204

6.4 Návrh podoby české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast fitness 105

Použitá literatura 207

Souhrn 214

Summary 215

Příloha: Dotazník ke zjištění vaší spokojenosti se službami fitness centra „xy“ 116




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist