načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013 – Radim Bačuvčík

Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Elektronická kniha: Kulturní život a my
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 274
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Sociologie kultury. Kulturní život
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2014
ISBN: 978-80-875-0053-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

(vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
 (e-book)
Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 Muzea a galerie
 (e-book)
Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 Divadlo a film
Žena a muž v marketingové komunikaci Žena a muž v marketingové komunikaci
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.