načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kultura a organizace je cestou ke strategii – David Müller; Tomáš Bujna; Jan Bloudek; Sláva Kubátová

Kultura a organizace je cestou ke strategii
-1%
sleva

Kniha: Kultura a organizace je cestou ke strategii
Autor: David Müller; Tomáš Bujna; Jan Bloudek; Sláva Kubátová

Kultura ovlivňuje, jak se lidé v daném společenství chovají, jak jednají. O kultuře mluvíme v rámci lidských společenství. Může se jednat o národy a etnika, ale také o pracovní společenství. A právě kultura organizace je rozhodující pro ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  309 Kč 306
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 260
Rozměr: 205x125
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Management Press, TC Business School, 2013
EAN: 9788072612659
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kultura ovlivňuje, jak se lidé v daném společenství chovají, jak jednají. O kultuře mluvíme v rámci lidských společenství. Může se jednat o národy a etnika, ale také o pracovní společenství. A právě kultura organizace je rozhodující pro výkony a spokojenost zaměstnanců. Bývá definována jako soubor norem a hodnot, které jsou v dané organizaci dominantní, a špičkoví manažeři jí věnují zvýšenou pozornost, neboť její ovlivňování představuje důležitý nástroj pro řízení lidských zdrojů. Kolektiv autorů - manažerů a lektorů manažerských schopností a dovedností - v knize seznamuje s fenoménem kultury organizace, nástroji pro její rozpoznání a ovlivňování, základními typy kultur organizací. Druhá část knihy se pak věnuje řízení lidských zdrojů. V textu jsou využívány autentické zkušenosti, srovnání české i zahraniční praxe. Seznámení s kulturou organizace, ale také s manažersky osvědčenými strategiemi a nástroji řízení lidských zdrojů.

Popis nakladatele

V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.

Další popis

Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež hodnoty mohou mít na prosperitu jak organizací, tak třeba i národních společenství. V době silné globalizace, širší a širší rozrůzněnosti lidského myšlení a jednání si patrně budeme muset osvojit takové dovednosti, které nám umožní spolupracovat nejen navzdory odlišnostem, ale dokonce těchto odlišností využívat k novým a originálním řešením. V první části knihy proto najdete nástroje, které vám pomohou kultury poznávat a hlavně pochopit, abyste mohli jejich sil využívat. V druhé části knihy se autoři soustřeďují na jednu ze strategicky nejzávažnějších oblastí managementu – na řízení lidských zdrojů. Některým lidem tento název nezní příliš atraktivně – snad proto, že české slovo zdroj se nápadně podobá slovu stroj. Autoři v knize ale naopak hledají takové nástroje a postupy, které umožní v maximální možné míře využít úžasných schopností i vlastností lidí tak, aby co nejvíce přispívali k úspěchu organizací, pro něž se rozhodli pracovat. Lidé, kteří dosáhnou něčeho, co pro ně má smysl, bývají spokojeni a jsou motivováni, aby se takovým věcem věnovali i v budoucnu. I tato kniha řady Action Learning – praktický management přináší popisy (mikrostudie) mnoha autentických situací, které autoři sami aktivně prožili nebo měli možnost pozorovat. Ediční řada Action Learning – praktických management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé tituly této řady připravil tým lektorů TC Business School, kteří metodou Action Learning aplikační projekty vedli jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
David Müller; Tomáš Bujna; Jan Bloudek; Sláva Kubátová - další tituly autora:
Slávne vily Slovenska Slávne vily Slovenska
Tajemství spolupráce v týmech Tajemství spolupráce v týmech
Rozumíte svým zákazníkům? Rozumíte svým zákazníkům?
Foreign Direct Investment and Investment Policy Foreign Direct Investment and Investment Policy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.