načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kultura jako faktor volného času -- Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 – Radim Bačuvčík

Kultura jako faktor volného času -- Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Elektronická kniha: Kultura jako faktor volného času
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (nákupní
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2011
Počet stran: 116
Rozměr: 21 cm
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Sociologie kultury. Kulturní život
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2011
ISBN: 978-80-875-0011-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010)

Předmětná hesla
KulturaČesko – 2001-2010
Volný časČesko – 2001-2010
Kulturní životČesko – 2001-2010
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
 (e-book)
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií Marketing symfonických orchestrů
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
 (e-book)
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů Kultura a my
 (e-book)
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích Hudba v televizní reklamě
 (e-book)
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 Hudba a my
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.