načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů – Radim Bačuvčík

Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Elektronická kniha: Kultura a my
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, EPUB, MOBI, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2009
Počet stran: 200
Rozměr: 20 cm
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
Jazyk: česky
Téma: kulturní produkty
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2009
ISBN: 978-80-904-2732-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. (vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů)

Další popis

Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v elektronickém formátu, ve druhém případě ale také sekundární způsob manipulace s nimi, tedy kopírování včetně toho, které může balancovat na hraně legální činnosti (stahování a sdílení souborů na internetu).


Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
 (e-book)
Žena a muž v marketingové komunikaci Žena a muž v marketingové komunikaci
Sociální marketing Sociální marketing
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 Hudba a my
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
K elektronické knize "Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů" doporučujeme také:
 (e-book)
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií Marketing symfonických orchestrů
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.