načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomiku – Pavel Bednář; Martin Cikánek; Zora Jaurová; Eva Lehečková; Eva Žáková

Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku
-16%
sleva

Kniha: Kreativní průmysly
Autor: Pavel Bednář; Martin Cikánek; Zora Jaurová; Eva Lehečková; Eva Žáková
Podtitul: příležitost pro novou ekonomiku

Publikace věnovaná fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí náhled na historický vývoj této oblasti, vymezuje koncept kreativního průmyslu a zamýšlí se nad vztahem mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  340 Kč 286
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Institut umění - Divadelní ústav
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 165
Rozměr: 22 cm
Vydání: Nové, rozš. a rev. vyd.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 16.07.2013
Nakladatelské údaje: V Praze, Institut umění, 2013
ISBN: 9788070082744
EAN: 9788070082744
Popis / resumé

Publikace věnovaná fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí náhled na historický vývoj této oblasti, vymezuje koncept kreativního průmyslu a zamýšlí se nad vztahem mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním.

Popis nakladatele

Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů.

Toto vydání, kromě revidovaného textu autora Martina Cikánka, přináší i čtyři nové kapitoly. Autorka první kapitoly Eva Žáková nabízí základní charakteristiku stavu jednotlivých odvětví řazených do konceptu kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie: zaměřuje se na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Rozšířené vydání dále nabízí text Zory Jaurové na téma kreativních měst, jejich atributů, historii i způsobu hodnocení a studii Pavla Bednáře na téma kreativních klastrů.

Kniha je určena pro akademickou sféru i pro samotné představitele kulturních a kreativních oblastí. Zároveň může posloužit jako vhodné argumentační východisko pro zástupce orgánů státní správy a samosprávy, kteří jsou odpovědní za vytváření strategií a realizaci konkrétních podpůrných opatření v oblasti kultury i v dalších oblastech, jakými jsou oblasti podnikání či vzdělávání. (příležitost pro novou ekonomiku II)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.