načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kreativní metody v inovacích – Miroslav Špaček; Karel Červený

Kreativní metody v inovacích
-7%
sleva

Kniha: Kreativní metody v inovacích
Autor: Miroslav Špaček; Karel Červený

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy adaptovat ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  781 Kč 726
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
24,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Oeconomica
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 350
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné)
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 21.02.2020
ISBN: 978-80-245-2322-4
EAN: 9788024523224
Popis

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy adaptovat podle své potřeby a podnikatelského zaměření. Metody lze v rámci komplexnějších inovačních projektů i efektivně kombinovat. Vesměs jsou konstruovány tak, aby je zvládl každý pracovník po nezbytném zaškolení. Nejsou založeny na složité matematické podpoře, čímž se otvírá prostor k jejich využití i pro intuitivně založené a uvažující pracovníky. Jednotlivé kreativní metody jsou seřazeny do logických kategorií dle svého účelu. Pro snazší pochopení principů jejich fungování využívají autoři v maximálně možné míře vizualizace formou obrázků a grafů. Kniha se svým pojetím vymyká existujícím publikacím, které jsou z velké části zaměřeny deskriptivně. Publikace se snaží propojit existující teoretické poznatky publikované v manažerské literatuře s vlastními empirickými poznatky získanými jak v průběhu mnohaleté praxe v průmyslových podnicích, tak vlastní konzultační a edukační činností. Tyto poznatky a zkušenosti jsou syntetizovány do normativních postupů, které poskytují manažersky ověřený návod, jak jednotlivé kreativní metody používat. Tyto přístupy dokresluje řada praktických příkladů realizovaných autory publikace, případně převzatých z „best practices“ ostatních firem. Popis a rozbor metod je doplněn seznamem doporučené literatury, která se předmětnou problematikou zaobírá.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslav Špaček; Karel Červený - další tituly autora:
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe Tvorba strategie a strategické plánování
 (e-book)
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe Tvorba strategie a strategické plánování
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
 (e-book)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.